Ostatnia aktualizacja: 24 kwietnia 2024
Wiodąca na rynku amerykańska firma FanDuel Flutter Entertainment ogłosiła „Kick of Destiny”, kampanię z udziałem czterokrotnego mistrza Super Bowl Roba Gronkowskiego, który spróbuje kopnąć gola z gry podczas Super Bowl LVII na żywo.
Każdy klient, który postawi zakład na Super Bowl o wartości co najmniej pięciu dolarów na FanDuel, wygra udział w darmowych zakładach o wartości 10 milionów dolarów, jeśli Gronkowski kopnie gola z gry.
FanDuel rozpoczął kampanię pierwszym spotem w kampanii, w którym Gronkowski wraca do piłki nożnej na Super Bowl – tym razem jako Kicker podczas reklamy. Zintegrowana kampania będzie śledzić podróż Gronka podczas play-offów NFL, w tym jego trening z legendarnym kickerem NFL, ponieważ ma on na celu wygranie fanów z 10 milionami dolarów w darmowych zakładach FanDuel.
„Niezależnie od tego, czy jest to rozpoczęcie, przyłożenie, czy ważna gra, która zadecyduje o sezonie, FanDuel wie, że momenty mają znaczenie. Nasza pierwsza w historii reklama Super Bowl będzie czymś więcej niż tylko spotem telewizyjnym – stworzy moment, który zgromadzi fanów i da im powód do wspólnego kibicowania” – powiedział Andrew Sneyd, wiceprezes wykonawczy FanDuel ds. Marketingu.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."