Ostatnia aktualizacja: 28 kwietnia 2024
Po udanym uruchomieniu internetowych zakładów sportowych w Ohio 1 stycznia, Bet 365 oficjalnie zaznaczył swoje przybycie, ogłaszając wieloletnie partnerstwo z Cleveland Guardians z MLB.
Ohio – gdzie zakłady sportowe wystartowały 1 stycznia – jest trzecim stanem USA, po New Jersey i Kolorado w którym Bet365 oferuje swoje usługi.
Partnerstwo pojawia się w momencie, gdy Guardians starają się zachować tytuł AL Central, pierwszy od 2018 roku.
Rzecznik bet365 skomentował: „Wszyscy w bet365 są zachwyceni współpracą z Guards, kiedy wprowadzamy ulubioną na świecie markę zakładów sportowych online w Ohio. Bogata historia The Guardians jest głęboko zakorzeniona w społeczności Cleveland i cieszymy się, że możemy stać się częścią ich ekscytującej przyszłości”.
Partnerstwo będzie można zobaczyć po raz pierwszy na Guards Fest 21 stycznia w Huntington Convention Center.
Ted Baugh, wiceprezes ds. partnerstw korporacyjnych i premium w Cleveland Guardians, powiedział:
„Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z bet365 jako naszym wyłącznym partnerem w zakresie mobilnych zakładów sportowych i witamy ich w stanie Ohio”. – Istnieje ogromna więź między naszą organizacją a bet365. Z prawie 90 milionami klientów zarejestrowanych na całym świecie, bet365 jest jednym ze światowych liderów gier hazardowych online i zapewni naszym fanom zaufane źródło, które uzupełni sukces naszej organizacji na boisku i poza nim,”
Dodatkowo, inny przedstawiciel bet365 stwierdził: „
Nie możemy się doczekać spotkania z fanami Guards na Guards Fest. The Guardians to elitarna franczyza, z rzeszą pełnych pasji i lojalnych fanów, i cieszymy się, że możemy stworzyć skupione na fanach aktywacje, które odwdzięczą się wiernym fanom baseballu z Cleveland”.
„Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie naszej współpracy z bet365 podczas naszego zbliżającego się Guards Fest 21 stycznia. Zapewni to naszym fanom wspaniałe wprowadzenie do bet365 i rzuci okiem na wiele aktywacji i możliwości rozrywki dostępnych na początku tego sezonu” – podsumował Baugh.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."