Ostatnia aktualizacja: 18 stycznia 2023
Właściciele Clarion Gaming w ICE London potwierdzili, że edycja targów 2023 (7-9 lutego) będzie największą w historii, zajmując 51 466 metrów kwadratowych (m2) powierzchni netto, przekraczając poprzedni rekord 49 690 m2 ustanowiony w 2020 roku.
Łącznie ICE zajmie 41 sal swojego domu w ExCeL w Londynie, a siostrzany program iGB Affiliate London zajmie pozostałe trzy sale.
Stuart Hunter, dyrektor zarządzający Clarion Gaming, potwierdził skalę doświadczeń czekających w lutym na profesjonalistów z branży hazardowej.
„ICE London i siostrzany program iGB Affiliate London zajmą całe ExCeL. Oznacza to wszystkie hale wystawowe po stronie północnej i południowej, każdą salę konferencyjną i całe Międzynarodowe Centrum Konferencyjne w ExCeL, w którym odbędzie się ICE VOX, World Regulatory Briefing i International Casino Conference. Mówiąc najprościej, nie ma już ani milimetra kwadratowego miejsca”.
Dodał również : „Chociaż targi ICE London 2022 odniosły ogromny sukces, pozostaje faktem, że nic nie może się równać z powrotem pełnowymiarowej edycji targów ICE, obejmującej wszystkie główne marki dostawców dla sektora lądowego. ExCeL pełen kreatywności i energii, która napędza międzynarodową branżę gier, to fantastyczna perspektywa. Pełnowymiarowy, dynamiczny ICE w swoich tradycyjnych terminach to coś, na co czekają wszystkie sektory branży.
„ICE ma kluczowe znaczenie dla globalnego biznesu, tym bardziej, że branża czekała 3 lata na jego powrót: w konsekwencji oczy świata gier będą skupione na tym, co wielu komentatorów branżowych nazywa teraz Światowym Tygodniem Gier. w oparciu o liczbę i różnorodność spotkań na wysokim szczeblu, wiodących w branży konferencji, kursów mistrzowskich treści i networkingu, które mają miejsce w okresie, w którym światowa branża spotyka się i spotyka w Londynie”.
Program Pitch ICE firmy Clarion Gaming nie tylko zapewnia profesjonalny dom dla głównych marek w branży, ale oferuje także 14 start-upom możliwość zaprezentowania swoich rozwiązań i innowacyjnego podejścia przed inwestorami i gośćmi odwiedzającymi ICE London. Firmy odnoszące sukcesy otrzymają bezpłatne miejsce w pawilonie Pitch ICE na czas trwania targów oraz możliwość wejścia na scenę ICE i prezentacji potencjalnym inwestorom. Odwiedzający ICE będą mieli również dostęp do wielokrotnie nagradzanej strefy ochrony konsumentów, ICE Esports Arena, International Casino Conference, World Regulatory Briefing, programu ICE VOX Masterclass oraz High Street Hub, nowej, dynamicznej funkcji pokazowej opracowanej we współpracy z Gambling Business Group i zajmuje się licencjonowanymi grami ulicznymi.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."