Ostatnia aktualizacja: 4 stycznia 2024
Od początku stycznia 2024 roku Aleksandra Stolarczyk przejęła stanowisko Dyrektora Operacyjnego w zespole krakowskiego bukmachera GO+bet.
Swoją karierę w branży bukmacherskiej rozpoczęła prawie dwie dekady temu w Totolotku, poczynając od pracy przy przyjmowaniu zakładów w punkcie stacjonarnym, aż po pełnienie roli menedżera odpowiedzialnego za kluczowe projekty.
Mimo wielu zmian właścicielskich w Totolotku, Aleksandra Stolarczyk dzięki swoim wysokim kompetencjom systematycznie awansowała w strukturze firmy. Pełniła różne funkcje, m.in. kierownika ds. szkoleń, regionalnego kierownika sprzedaży, marketing online managera, VIP managera i Omnichannel managera. Po przejęciu przez Entain objęła stanowisko ARM managera. Jako jedna z nielicznych ze „starej ekipy” Totolotka pozostała w firmie aż do końca, symbolizując zakończenie epoki tej legendarnej marki.
Wśród kluczowych projektów Aleksandry Stolarczyk, obok opieki nad działem obsługującym wymagających klientów VIP, można wymienić nadzorowanie kanału Omnichannel w okresie pandemii oraz skuteczne przeniesienie aktywności z punktów stacjonarnych do środowiska online.
Kiedy podjęto decyzję o likwidacji sieci retail Totolotka, Aleksandra Stolarczyk otrzymała zadanie nadzorowania całego procesu.
„Moje pierwsze wrażenie jest takie, że trafiłam do firmy, której profesjonalizm i chęć osiągania kolejnych sukcesów są niemal zaraźliwe. Śledziłam markę GO+bet od samego początku, w 2022 roku. Jestem pod wrażeniem, jak szybko udało się zbudować kompletny produkt z atrakcyjną aplikacją, solidną ofertą, wirtualami i szybkimi wypłatami. Firma również silnie zaznaczyła swoją obecność w obszarze marketingu, stając się sponsorem Wisły Kraków, pozyskując Radosława Majdana jako ambasadora marki oraz będąc sponsorem tytularnym zespołu rajdowego. Takie osiągnięcia nie są dziełem przypadku, więc chwała dla zespołu za ten wysiłek. Rozmowy z zarządem były konkretne, wiemy, jakie mamy cele i co trzeba zrobić, by je zrealizować. Z przyjemnością zabiorę się do pracy, by wnieść swój wkład do tego projektu.” – powiedziała Aleksandra Stolarczyk
Dawid Mrowiec, Członek Zarządu, dodaje:
„Bardzo nam miło powitać Aleksandrę w zespole GO+bet. Nasze plany stają się coraz bardziej ambitne, a zatrudnienie tak doświadczonej osoby na stanowisku Dyrektora Operacyjnego pozwoli nam jeszcze wyraźniej umocnić naszą pozycję na rynku bukmacherskim. Dążymy do stałego rozwoju, zwiększania zasobów. Oprócz Aleksandry Stolarczyk, powiększamy zespół o kilka innych osób. Jestem przekonany, że przed nami wiele udanych wyzwań!”
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."