Ostatnia aktualizacja: 6 marca 2024
Znana nie tylko polskiej branży hazardowej firma SB Betting Software ma nowego Dyrektora Generalnego. Stanowisko to przejmuje doświadczony na arenie międzynarodowej Filip Sosnowski, zastępując tym samym Clausa Rasmussena, który zostanie w strukturach firmy skupiając się na celach strategicznych.
Zarządzanie operacyjne firmą będzie zadaniem Filipa Sosnowskiego, który razem z Michałem Głowackim (COO) i Kamilem Głowackim (CTO) będą realizować nową strategię rozwoju.
Choć Sosnowski nie udzielał się do tej pory szeroko w mediach branżowych to wiemy, że w ostatnich latach pracował między innymi dla grupy STS czy austriackiego Greentube (Novomatic Interactive).
SB Betting Software dostarcza platformę i rozwiązania do zakładów sportowych oraz kasyna na kilku regulowanych rynkach hazardowych na świecie z silną pozycją w tym sektorze w Polsce, Gruzji i kontynencie afrykańskim. Firma działa zarówno online jak i w retail.
Przed nowym CEO stoją na pewno wyzwania zarówno w zakresie dalszego rozwoju oferowanych przez SB Betting Software produktów dla aktualnych klientów jak i poszukiwania nowych rynków międzynarodowych gwarantujących wzrost firmy. Sosnowski powinien wykorzystać swoje wieloletnie doświadczenie w biznesie branży hazardowej, aby sprostać temu zadaniu.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."