Ostatnia aktualizacja: 3 września 2021
Betclic Group podpisał pięcioletnią umowę, aby zostać oficjalnym partnerem Francuskiego Związku Piłki Nożnej (FFF) do Mistrzostw Świata w 2026 roku. Według francuskiego portalu medialnego L’Équipe, operator z Bordeaux będzie płacić od 5 do 8 mln euro rocznie za sponsorowanie wszystkich drużyn narodowych i zostanie oficjalnym partnerem Coupe de France i amatorskiej piłki nożnej we Francji.
Zastąpi operatora zakładów na wyścigi konne PMU, który jest głównym partnerem FFF od sezonu 2009/10.
Umowa rozszerza obecność Betclic we francuskim futbolu. W lipcu 2020 r. nabyła prawa sponsorskie dla Ligue de Football Professionnel (LFP), aby zostać oficjalnym partnerem Ligue 1 i drugiej ligi Ligue 2 do sezonu 2022/23.
Nicolas Béraud, założyciel i dyrektor generalny Betclic, powiedział:
„Od ponad piętnastu lat Betclic jest ważnym graczem we francuskim futbolu, więc jesteśmy bardzo dumni, że możemy zostać partnerem drużyn Francji, Coupe de France i futbolu amatorskiego. Wspieramy jego rozwój w szczególności poprzez nasze partnerstwo z licznymi klubami i Profesjonalną Ligą Piłki Nożnej. Betclic będzie zatem bliżej francuskich kibiców na kolejnych międzynarodowych, krajowych i lokalnych wydarzeniach, aby doświadczyć piłki nożnej jak nigdzie indziej i rozwinąć swoją pasję do sportu. Ta współpraca potwierdza zaangażowanie i wsparcie Betclic dla rozwoju francuskiego sportu”.
Noël Le Graët, prezes FFF powiedział:
„Cieszymy się, że Betclic dołącza do grona naszych partnerów. Ta nowa współpraca z dynamiczną francuską firmą, historycznym liderem na swoim rynku, ma tym większy sens, że Betclic inwestuje i cieszy się renomą w piłce nożnej. W tym trudnym okresie to nowe partnerstwo podkreśla atrakcyjność FFF i jej działań z francuskimi drużynami, Coupe de France, flagowymi zawodami francuskiej piłki nożnej, które skupiają ponad 7000 profesjonalnych i amatorskich klubów na każdej edycji, a jego dwa miliony praktykujących licencjobiorców, pedagogów, sędziów i menedżerów, którzy podzielają tę wspólną pasję do piłki nożnej w całej Francji.”
Betclic podpisał również trzyletnią umowę z francuską National Rugby League (LNR), aby zostać głównym partnerem zakładów sportowych w pierwszej lidze turnieju rugby union.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."