Ostatnia aktualizacja: 15 lipca 2023
Betclic został nowym Sponsorem Strategicznym Ruchu Chorzów. Umowa obowiązywać będzie przez co najmniej dwa lata, a w ramach współpracy logo Betclic znajdzie się m.in. w centralnym punkcie frontu koszulek „Niebieskich”.
Logotyp marki bukmacherskiej w Polsce zajmie miejsce w centralnej części frontu koszulki meczowej Ruchu oraz na strojach treningowych.
Branding nowego Sponsora pojawi się również m.in. strojach treningowych, na stadionie podczas meczów domowych, w oficjalnych materiałach drukowanych, a także na stronie internetowej Klubu, grafikach publikowanych w mediach społecznościowych czy w materiałach tworzonych przez telewizję Ruch TV. W przyszłości logo Betclic znajdzie się także na autokarze drużyny.
Umowa sponsoringowa częściowo oparta o afiliacje
Umowa sponsoringowa oparta została o trzy źródła finansowania. Oprócz stałej kwoty i premii za wyniki sportowe, Ruch Chorzów otrzymywać będzie wynagrodzenie w ramach współpracy afiliacyjnej. Każdy nowy gracz w Betclic, który zarejestruje konto z kodem „NIEBIESCY”, wpłaci pierwszy depozyt w wysokości 100 PLN i zagra za tę kwotę, gwarantuje klubowi wsparcie finansowe tej samej wysokości na wybrany razem z klubem cel. Wśród celów znajdą się m.in. dofinansowanie do wyjazdu kibiców na wybrany mecz wyjazdowy czy oprawy derbów, stworzenie muralu w centrum Chorzowa, digitalizacja i udostępnienie archiwów klubowych z lat przedwojennych czy nowa platforma e-commerce klubu. To dopiero pierwsze cele ujawnione przez Betclic i Ruch – informacje o kolejnych będą prezentowane na bieżąco. Ponadto marka przygotowała budżet marketingowy na akcje aktywacyjne dla kibiców.
Fani „Niebieskich” mogą spodziewać się również jeszcze większej liczby interesujących treści na temat drużyny dzięki współpracy Betclic z Ruch TV. Na kanale YouTube bukmachera publikowane będą filmy przygotowywane przez klubową telewizję.
W ofercie Betclic kibice mogą już znaleźć nową, rozbudowaną ofertę na zakłady związane z Ruchem.
Film promocyjny na początek współpracy
Z okazji rozpoczęcia współpracy powstał film promocyjny, w którym w rolę lektora wciela się aktor Michał Żurawski – wieloletni kibic „Niebieskich”. To pierwszy efekt ścisłej kooperacji marki z klubem. Za produkcję odpowiada „ASCETO” – lider klubowej telewizji Ruch TV. Bohaterem materiału jest Tomasz Foszmańczyk – kapitan „Niebieskich”, który przeszedł z drużyną drogę od 3. ligi do PKO BP Ekstraklasy.
– Kilka lat temu obraliśmy kurs na Ekstraklasę i dzięki olbrzymiemu zaangażowaniu całej „Niebieskiej” społeczności udało nam się ten cel osiągnąć. Do elity wkraczamy z nowym Sponsorem Strategicznym, jednym z największych graczy na świecie w branży bukmacherskiej. To dla nas duże wyróżnienie, a dla wszystkich obserwatorów polskiej piłki kolejne potwierdzenie, że Ruch to dzisiaj marka godna zaufania. Nawiązanie tak istotnej współpracy to w dużej mierze zasługa zdeterminowanej, walczącej do ostatnich sekund drużyny, która odniosła sukces w postaci awansu do PKO BP Ekstraklasy, ale także naszych Kibiców. To ich postawa, zaangażowanie, wypełnianie stadionu do ostatniego miejsca i gorący doping na każdym meczu, zwraca uwagę i budzi zainteresowanie dużych marek, takich jak Betclic. Dlatego też bardzo ważnym elementem naszej umowy są działania wprost skierowane do fanów – powiedział Seweryn Siemianowski, Prezes Zarządu Ruchu Chorzów.
– Jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że możemy wesprzeć rozwój jednego z najlepszych klubów piłkarskich w historii Polski jako Sponsor Strategiczny. Widzimy w działaniach naszej marki oraz Ruchu Chorzów wiele punktów wspólnych. Kilka lat temu klub znalazł się na krawędzi, ale zamiast zaczynać „od zera”, tak jak wiele organizacji sportowych w Polsce, wybrał swój kurs i wyszedł z problemów obronną ręką dzięki ciężkiej pracy i ogromnemu wsparciu fanów. To właśnie społeczność kibiców, która w ostatnich latach wielokrotnie pokazywała swoją siłę, jest największą wartością Ruchu. Dlatego też nasza współpraca będzie polegać nie tylko na wsparciu finansowym działalności klubu, ale także na aktywacji jego kibiców i dostarczaniu im jeszcze większej liczby ciekawych treści na temat drużyny, w tym także poprzez kanały internetowe marki Betclic – powiedział Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic Polska.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."