Ostatnia aktualizacja: 28 grudnia 2022
Grupa Betclic ruszyła, aby odświeżyć wizerunek swojej marki w całej Polsce, uruchamiając nową telewizyjną kampanię reklamową „Zakładamy się od zawsze”.
Kampania HD koprodukowana przez warszawskie agencje reklamowe 180HeartBeats i JUNG-v-MATT ma na celu pokazanie wiarygodnych referencji Betclic jako jednego z najdłużej działających bukmacherów online w Europie.
Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Poland, wyjaśnił, że francuska grupa bukmacherska potrzebowała „wyróżniającej się kampanii reklamowej”, aby zrealizować ambicje związane z rozwojem polskiego rynku.
„Pomyśleliśmy, że wyjście na zewnątrz pozwoli nam się wyróżnić. Dlatego szukaliśmy pomysłu, który pchnąłby nas w nowe kierunki.” – Płoskonka skomentował tą akcję.
W 2018 roku Betclic powrócił na polski rynek zakładów sportowych, który został drastycznie zreformowany przez nałożenie przez Skarb Państwa łącznych 12% na wszystkie zakłady online – co spowodowało, że większość zagranicznych operatorów opuściła rynek.
Osiągnąwszy „szczytową wydajność” na rodzimym rynku we Francji, Betclic kontynuuje realizację strategii międzynarodowego wzrostu, ukierunkowanej na ekspansję marki Betclic na słabo spenetrowanych rynkach, takich jak Polska i Portugalia.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."