Betclic uruchamia pierwszą kampanię HD dla Polski

Bukmacherzy Promocje
Iwo 27/08/2021

Ostatnia aktualizacja: 28 grudnia 2022

Grupa Betclic ruszyła, aby odświeżyć wizerunek swojej marki w całej Polsce, uruchamiając nową telewizyjną kampanię reklamową „Zakładamy się od zawsze”.

Kampania HD koprodukowana przez warszawskie agencje reklamowe 180HeartBeats i JUNG-v-MATT ma na celu pokazanie wiarygodnych referencji Betclic jako jednego z najdłużej działających bukmacherów online w Europie.

Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Poland, wyjaśnił, że francuska grupa bukmacherska potrzebowała „wyróżniającej się kampanii reklamowej”, aby zrealizować ambicje związane z rozwojem polskiego rynku.

„Pomyśleliśmy, że wyjście na zewnątrz pozwoli nam się wyróżnić. Dlatego szukaliśmy pomysłu, który pchnąłby nas w nowe kierunki.” – Płoskonka skomentował tą akcję.

W 2018 roku Betclic powrócił na polski rynek zakładów sportowych, który został drastycznie zreformowany przez nałożenie przez Skarb Państwa łącznych 12% na wszystkie zakłady online – co spowodowało, że większość zagranicznych operatorów opuściła rynek.

Od exodusu 2018 r. Graj Legalnie – polskie stowarzyszenie zajmujące się legalnymi grami hazardowymi – śledzi niemal rynkową dominację krajowego zasiedziałego STS Poland i czeskiego odpowiednika Fortuna Entertainment, utrzymując odpowiednio 50% i 25% udziału w polskim rynku regulowanym.

Osiągnąwszy „szczytową wydajność” na rodzimym rynku we Francji, Betclic kontynuuje realizację strategii międzynarodowego wzrostu, ukierunkowanej na ekspansję marki Betclic na słabo spenetrowanych rynkach, takich jak Polska i Portugalia.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL