Ostatnia aktualizacja: 26 września 2023
Newcastle United ogłosiło wieloletnie partnerstwo z nowo uruchomioną brytyjską marką „iGaming” i marką zakładów sportowych online BetMGM.
Wchodząca na rynek brytyjski marka MGM Resorts International robi to z dużym przytupem.
BetMGM zostało oficjalnym partnerem klubu z Newcastle na sezon 2023/24, a jego marka będzie widoczna dla widzów meczów i telewidzów z całego świata w St. James’ Park.
Kilka dni temu BetMGM uruchomiło kampanię reklamową skierowaną na rynek brytyjski, której bohaterem jest znany na całym świecie aktor Chris Rock.
Komentując partnerstwo, dyrektor handlowy Newcastle United, Peter Silverstone, powiedział: „Jesteśmy zachwyceni możliwością przedstawienia BetMGM jako oficjalnego partnera klubu. Powrót Newcastle United do światowej elity w tym sezonei to złoty moment dla klubu piłkarskiego i jego niesamowitych fanów. Jesteśmy dumni, że klub wybrał BetMGM jako jednego ze swoich partnerów zakładów na nadchodzący sezon”
Sam Behar, dyrektor BetMGM w Wielkiej Brytanii powiedział:
„BetMGM ma już znaczącą obecność w mieście Newcastle, gdzie znajduje się biuro firmy w Wielkiej Brytanii, więc jest to firma, która rozumie klub piłkarski, jego fanów i region.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że wspólnie podejmujemy ten krok i chciałbym powitać BetMGM w naszej rosnącej rodzinie partnerów”. Ponowne wejście Newcastle United do światowej elity w tym sezonie to złoty moment dla klubu piłkarskiego i jego niesamowitych fanów.
„Jesteśmy dumni, że klub wybrał BetMGM na jednego ze swoich partnerów bukmacherskich na nadchodzący sezon. Wraz z naszą premierą w Wielkiej Brytanii fantastycznie jest mieć Newcastle United jako część naszej stajni klubów partnerskich Premier League. Ambicja zespołu i Drive doskonale wpisuje się w naszą strategię rozwoju i nie możemy się doczekać, aż zaczniemy”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."