Chris Rock twarzą premiery BetMGM na rynku brytyjskim

Branżowy marketing Ze świata
Wiktor Czerwiński 22/09/2023

Ostatnia aktualizacja: 23 kwietnia 2024

BetMGM zapoczątkowało swoją wejście na rynek w Wielkiej Brytanii nową kampanią reklamową prowadzoną przez amerykańskiego komika Chrisa Rocka.

Chris Rock, który w zeszłym roku był w centrum zainteresowania mediów, gdy Will Smith spoliczkował go podczas ceremonii wręczenia Oscarów, pojawia się w filmie przedstawiającym Las Vegas i Londyn.

Reklama przedstawia Rocka w małej łódce płynącej z fontann Bellagio do Tamizy z lwem  – nawiązanie do partnerstwa BetMGM z LeoVegas.

Sam Behar, dyrektor BetMGM na Wielką Brytanię, powiedział o reklamie: „Jesteśmy niesamowicie podekscytowani możliwością uruchomienia BetMGM w Wielkiej Brytanii i zaoferowania klientom czegoś nowego. Ta kampania wykorzystuje dziedzictwo najlepszej w swojej klasie rozrywki MGM Resorts w Las Vegas, aby zapewnić wyjątkową ofertę na rynek brytyjski.

„Oprócz wyjątkowych promocji i naszego ambasadora z najwyższej półki, Chrisa Rocka, ta kampania wyraźnie pokazuje zaangażowanie BetMGM we wprowadzanie świeżego i rozrywkowego podejścia na rynek. Czas na pokaz.”

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL