Ostatnia aktualizacja: 23 kwietnia 2024
BetMGM zapoczątkowało swoją wejście na rynek w Wielkiej Brytanii nową kampanią reklamową prowadzoną przez amerykańskiego komika Chrisa Rocka.
Chris Rock, który w zeszłym roku był w centrum zainteresowania mediów, gdy Will Smith spoliczkował go podczas ceremonii wręczenia Oscarów, pojawia się w filmie przedstawiającym Las Vegas i Londyn.
𝗧𝗵𝗲 𝗴𝗼𝗹𝗱𝗲𝗻 𝗲𝗿𝗮 𝗼𝗳 𝘀𝗽𝗼𝗿𝘁𝘀 𝗯𝗲𝘁𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗮𝗻𝗱 𝗼𝗻𝗹𝗶𝗻𝗲 𝗰𝗮𝘀𝗶𝗻𝗼 𝗶𝘀 𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗨𝗞
… 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗼 𝗶𝘀 @chrisrock #ItsShowtime pic.twitter.com/Yi8l5z31Uh
— BetMGM UK (@BetMGMUK) September 22, 2023
Reklama przedstawia Rocka w małej łódce płynącej z fontann Bellagio do Tamizy z lwem – nawiązanie do partnerstwa BetMGM z LeoVegas.
Sam Behar, dyrektor BetMGM na Wielką Brytanię, powiedział o reklamie: „Jesteśmy niesamowicie podekscytowani możliwością uruchomienia BetMGM w Wielkiej Brytanii i zaoferowania klientom czegoś nowego. Ta kampania wykorzystuje dziedzictwo najlepszej w swojej klasie rozrywki MGM Resorts w Las Vegas, aby zapewnić wyjątkową ofertę na rynek brytyjski.
„Oprócz wyjątkowych promocji i naszego ambasadora z najwyższej półki, Chrisa Rocka, ta kampania wyraźnie pokazuje zaangażowanie BetMGM we wprowadzanie świeżego i rozrywkowego podejścia na rynek. Czas na pokaz.”
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."