Ostatnia aktualizacja: 20 grudnia 2023
Betsson, wiodący operator zakładów bukmacherskich, oraz Grecka Federacja Piłki Nożnej (HFF) wspólnie ogłosiły nowy rozdział w greckiej piłce nożnej, w ramach którego Betsson staje się sponsorem tytularnym Pucharu Grecji. Podpisana na trzy lata umowa jest kluczowym elementem długofalowego zaangażowania Betsson w grecki sport.
Oprócz zapewnienia wsparcia finansowego dla Pucharu Grecji, Betsson i HFF mają wspólny cel, jakim jest poprawa wrażeń piłkarskich zarówno na boisku, jak i poza nim.
Panagiotis Mpaltakos, Prezes Greckiej Federacji Piłki Nożnej powiedział:
„Witamy firmę Betsson jako sponsora tytularnego Pucharu Grecji na następne trzy lata. Cieszymy się, że osiągnęliśmy to porozumienie, dzięki któremu HFF zyskuje silnego partnera w swoich nieustannych wysiłkach na rzecz ulepszenia Pucharu. Dzięki temu tworzymy silne partnerstwo, które przyniesie korzyści organizacji i turniejowi. Odzwierciedla to nasze zaangażowanie w ciągłe doskonalenie wydarzeń HFF, a w tym przypadku Pucharu, który jest instytucją o bardzo długiej historii i prestiżu, w której wszystkie drużyny mają możliwość wyróżnienia się” –
Firma Betsson, obchodząc w bieżącym roku 60. rocznicę istnienia, potwierdziła swoją silną pozycję jednego z wiodących sponsorów greckiego sportu.
Ronni Hartvig, dyrektor handlowy Grupy Betsson powiedział:
„Jesteśmy niesamowicie dumni, że możemy wspierać Puchar Grecji, co jeszcze bardziej umacnia nasze długoterminowe inwestycje i zaangażowanie w grecki sport. Miałem zaszczyt być świadkiem godnych pochwały i inspirujących wysiłków zespołu Betsson Grecja. Ich strategiczne podejście płynnie łączy wsparcie sportowe z szeregiem inicjatyw mających na celu aktywne zaangażowanie nie tylko kibiców, ale także szerszego społeczeństwa. To całościowe podejście odbiło się szerokim echem w całym regionie”
Betsson jest także sponsorem Super League 2, drugiej ligi piłkarskiej w Grecji oraz drużyną Greckiej Ligi Koszykówki (GBL) AEK BC.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."