Ostatnia aktualizacja: 6 marca 2024
Firma bukmacherska Betsson jest gotowa złożyć Interowi Mediolan ofertę wartą 30 milionów euro, aby zostać głównym sponsorem na koszulkach klubu.
Takie informacje pojawiły się we włoskiej prasie. Do tej transakcji mogłoby dojść jedynie w przypadku zmiany przepisów we Włoszech, które pozwolą na reklamowanie gier hazardowych w piłce nożnej.
W bieżącym sezonie głównym sponsorem koszulek klubu jest amerykański serwis streamingowy Paramount+. Jednakże partnerstwo to trwa tylko do końca tego sezonu i szanse na to, że zostanie przedłużony są nikłe. Współpraca z Paramount nie jest tak dochodowa, jak główne umowy sponsorskie na koszulkach kilku czołowych europejskich klubów piłkarskich.
Inter pragnie zatem znaleźć nowe partnerstwo, dzięki któremu zarobi więcej zgodnie ze swoim statusem czołowego klubu, który w zeszłym sezonie dotarł nawet do finału Ligi Mistrzów.
Najbardziej owocne pod tym względem były rozmowy z Betssonem. Włoska prasa donosi, że spółce zależy na porozumieniu z Interem. Wyjaśnili też, jaką wielkość oferty byliby gotowi złożyć. Betsson zaofoerował ponoć około 27-30 milionów euro na sezon.
Jednakże na tem moment jest to niemożliwe ze względu na aktualne regulacje włoskiego rządu, które zabraniają klubom piłkarskim wykorzystywania firm hazardowych jako głównych sponsorów koszulek. Liga Serie A i kluby włoskiego futbolu lobbują, aby zmienić tę politykę.
"nie wiem czy ktokolwiek odważy się wziąć udział w takim badaniu."
"Mocne papiery. Dlatego szyby szczelnie na czarno oklejone :))"
"Ta firma ma mocne papiery o tym że nie podlegają pod ustawę hazardowa."
"I takie lokale powinny być u nas w Polsce"
"Nie rozumiem, nielegalny salon gier poskarżył się policji, że został okradziony? :o"