Ostatnia aktualizacja: 1 września 2023
Super Group Limited spółka matka Betway ogłosiła dzisiaj, że Betway został oficjalnym globalnym partnerem bukmacherskim angielskiego klubu Premier League, męskiej drużyny Arsenalu.
Wieloletnia umowa stanowi najnowszy dodatek do piłkarskiego portfolio marki, obok umów w angielskiej Premier League z West Ham jako głównym partnerem i Brighton jako oficjalnym partnerem globalnym, a także umów z klubami z La Liga i Bundesligi. Poza piłką nożną Betway zbudował godny pozazdroszczenia portfel sponsorów w szerokiej gamie dyscyplin sportowych, w tym NBA, NHL, tenisie, krykiecie i wyścigach konnych.
Nowe partnerstwo poprawi doświadczenia kibiców poprzez tworzenie i dostarczanie globalnych aktywacji i ekskluzywnych treści na wszystkich platformach mediów społecznościowych.
Marka Betway będzie prezentowana na tablicach reklamowych na stadionie Emirates mogącym pomieścić 60 000 widzów podczas wszystkich krajowych meczów Premier League, FA Cup i Carabao Cup, zapewniając widoczność kibicom Arsenalu na całym świecie.
Anthony Werkman, dyrektor generalny Betway Group, powiedział: „Po zbudowaniu jednego z najbardziej ekscytujących i godnych pozazdroszczenia portfeli sponsoringu sportu na świecie w dowolnej branży, jestem absolutnie podekscytowany ogłoszeniem naszego nowego partnerstwa jako oficjalny globalny partner bukmacherski drużyny angielskiej Premier League, Arsenalu. Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy, aby zapewnić wspaniałe treści i doświadczenia ogromnej globalnej bazie kibiców Arsenalu, a Betway będzie również współpracować z klubem, aby zapewnić, że partnerstwo będzie zgodne z branżowymi protokołami marketingowymi i ważnymi praktykami odpowiedzialnego hazardu.
Anthony kontynuował: „Mamy silne powiązania z północnym Londynem, ponieważ mamy tam biuro, więc wspaniale będzie zobaczyć markę Betway na stadionie Emirates. Z niecierpliwością czekamy na wsparcie ich w ich podróży zarówno w kraju, jak i w Europie, w tym sezonie i później”.
Juliet Slot, dyrektor ds. handlowych w Arsenalu, powiedziała: „Z przyjemnością ogłaszamy Betway naszym oficjalnym globalnym partnerem bukmacherskim. To najnowsza z wielu światowych marek, która dołączyła w ostatnich tygodniach do naszej rodziny partnerów, co stanowi kolejny znak naszej siły komercyjnej jako klubu. Jesteśmy podekscytowani współpracą z Betway, aby zapewnić więcej wrażeń naszym zwolennikom na całym świecie i promować znaczenie odpowiedzialnego hazardu.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."