Ostatnia aktualizacja: 27 kwietnia 2024
Wśród firm gamingowych o polskich korzeniach, które zaprezentowały swoją ofertę na ICE, nie zabrakło BF . Liczni odwiedzający, stale obecni na stoisku wystawcy, okazali duże zainteresowanie premierami gier slotowych.
Nie brakowało chętnych, by przetestować najnowsze maszyny BF czy odpocząć nad pomysłowymi drinkami, które nawiązywały do gier firmy. BF zaprezentowało swoje najnowsze maszyny klasy premium – Empire i Prince. Wyróżnia je subtelny design i przyciągająca oko stylistyka, zgodna z najnowszymi trendami branży hazardowej.
Automaty posiadają dotykowe monitory 27″ ze szkła hartowanego, po dwa przyciski startowe dla wygody gracza, a oprócz przycisków standardowych – dotykowy panel kontroli. Doznania grających pogłębiał wysokiej jakości dźwięk, dzięki dodatkowemu subwooferowi oraz specjalne oświetlenie ledowe. Nowe automaty wzbudzały dużą ciekawość wśród odwiedzających stoisko – były jednym z chętniej komentowanych produktów firmy. BF udowodniło, że nowoczesna technologia maszyn Empire i Prince współgra z zaawansowanymi tytułami produkowanych gier, dzięki czemu rozrywka na długo pozbawiona jest monotonii.
Sukcesem okazały się również najnowsze gamingowe propozycje – przyciągająca trójwymiarową grafiką Aztec Adventure 3D oraz pełna gangsterskich motywów gra Bonnie & Clyde. Jej tytułowi przestępcy byli tegorocznym motywem przewodnim BF – na czas targów wcielili się w nich artyści, z którymi zwiedzający chętnie robili sobie zdjęcia.
Aktorzy przebrani za Bonnie i Clyde’a okazali się strzałem w dziesiątkę – świetnie oddali klimat oferowanej rozrywki.
Gry slotowe to nie jedyny obszar działalności BF . Firma zaprezentowała również ciekawą ofertę platformy bukmacherskiej – oprogramowanie dostosowane do różnego typu urządzeń, zakłady na sporty wirtualne i atrakcyjną opcję Cash-Out, która umożliwia graczom wypłatę jeszcze w trakcie zdarzenia.
Na stoisku promowany był również autorski produkt płatniczy BF, łączący funkcjonalność e-portfela z bramką płatniczą. Nie było miejsca na pytania bez odpowiedzi. O komfort odwiedzających zadbali świetnie przygotowani pracownicy. Pomocą służyły uśmiechnięte hostessy oraz wykwalifikowani sprzedawcy, zawsze chętni do rozmowy o produktach firmy. A zwiedzanie stoiska umiliły drinki i rozdawane gadżety.
Targi ICE okazały się dla BF mocnym wejściem w nowy rok. Po dużym zainteresowaniu stoiskiem, można przypuszczać, że firma jeszcze nie raz pozytywnie zaskoczy nieszablonowymi pomysłami czy śmiałymi działaniami na rynku gamingowym.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."