Brain agencją kreatywną Totalizatora

Branżowy marketing
Marek 17/07/2012

Ostatnia aktualizacja: 20 kwietnia 2024

Znamy już wynik przetargu na agencję reklamową dla Totalizatora Sportowego. W wyniku postępowania przetargowego wybrana została agencja Brain. Umowa z agencją będzie obowiązywała do końca 2013 roku, z możliwością przedłużenia na następne lata.

Do współpracy z LOTTO Brain dedykował zespół: kreatywny, którym kieruje Jakub Kamiński, a za obsługę Klienta odpowiada Sylwia Tygielska. Agencja zajmie się obsługą reklamową wszystkich produktów i marek LOTTO, w tym opracowywaniem strategii komunikacji marek oraz tworzeniem kreacji i produkcją materiałów ATL, a także opracowywaniem kreacji materiałów BTL.

Postępowanie przetargowe było prowadzone od połowy kwietnia 2012 roku. Do przetargu zostało zaproszonych sześć agencji: Brain, Demo Effective Launchnig, Fat Baby, Hand Made, Testardo Gram i Publicis, a ostatecznie oferty złożyły cztery: Brain, Demo Effective Launchnig, Fat Baby, Hand Made.

totalizator.pl

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL