Ostatnia aktualizacja: 20 kwietnia 2024
Znamy już wynik przetargu na agencję reklamową dla Totalizatora Sportowego. W wyniku postępowania przetargowego wybrana została agencja Brain. Umowa z agencją będzie obowiązywała do końca 2013 roku, z możliwością przedłużenia na następne lata.
Do współpracy z LOTTO Brain dedykował zespół: kreatywny, którym kieruje Jakub Kamiński, a za obsługę Klienta odpowiada Sylwia Tygielska. Agencja zajmie się obsługą reklamową wszystkich produktów i marek LOTTO, w tym opracowywaniem strategii komunikacji marek oraz tworzeniem kreacji i produkcją materiałów ATL, a także opracowywaniem kreacji materiałów BTL.
Postępowanie przetargowe było prowadzone od połowy kwietnia 2012 roku. Do przetargu zostało zaproszonych sześć agencji: Brain, Demo Effective Launchnig, Fat Baby, Hand Made, Testardo Gram i Publicis, a ostatecznie oferty złożyły cztery: Brain, Demo Effective Launchnig, Fat Baby, Hand Made.
totalizator.pl
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."