Ostatnia aktualizacja: 20 kwietnia 2024
Znamy już wynik przetargu na agencję reklamową dla Totalizatora Sportowego. W wyniku postępowania przetargowego wybrana została agencja Brain. Umowa z agencją będzie obowiązywała do końca 2013 roku, z możliwością przedłużenia na następne lata.
Do współpracy z LOTTO Brain dedykował zespół: kreatywny, którym kieruje Jakub Kamiński, a za obsługę Klienta odpowiada Sylwia Tygielska. Agencja zajmie się obsługą reklamową wszystkich produktów i marek LOTTO, w tym opracowywaniem strategii komunikacji marek oraz tworzeniem kreacji i produkcją materiałów ATL, a także opracowywaniem kreacji materiałów BTL.
Postępowanie przetargowe było prowadzone od połowy kwietnia 2012 roku. Do przetargu zostało zaproszonych sześć agencji: Brain, Demo Effective Launchnig, Fat Baby, Hand Made, Testardo Gram i Publicis, a ostatecznie oferty złożyły cztery: Brain, Demo Effective Launchnig, Fat Baby, Hand Made.
totalizator.pl
"Oczywiście nagrodę za najlepszego bukmachera z polską licencją powinien dostać betclic, ale pewnie nie dostał bo to nie Polska firma."
"nie wiem czy ktokolwiek odważy się wziąć udział w takim badaniu."
"Mocne papiery. Dlatego szyby szczelnie na czarno oklejone :))"
"Ta firma ma mocne papiery o tym że nie podlegają pod ustawę hazardowa."
"I takie lokale powinny być u nas w Polsce"