Ostatnia aktualizacja: 31 maja 2021
Wazdan, globalny dostawca automatów do gier, świętuje znaczący sukces swojego produktu promocyjnego Cash Drop. W 2020 roku firma wymyśliła narzędzie promocyjne, które ma przynosić korzyści i odpowiadać zarówno graczom, jak i operatorom.
Cash Drop został wymyślony w ramach wielopoziomowej współpracy z partnerami, którzy wpłynęli na jego konfigurowalny charakter. To innowacyjne narzędzie promocyjne oferuje operatorom szerokie spektrum możliwości personalizacji. Regulowane funkcje obejmują budżet i okres promocji, gry, kraje, maksymalny limit nagród na gracza, opcjonalne opt-in dla graczy, ilość i rodzaj nagród, minimalny zakład kwalifikujący, walutę i inne.
Ponieważ wielu partnerów Wazdan używa teraz Cash Drop do przyspieszonej rozgrywki, dostawca był w stanie przeanalizować dane dotyczące wydajności narzędzia. Wyniki są imponujące, a operatorzy wykorzystujący promocje Cash Drop i kierujący graczy do żądanych gier, rejestrują średnio wzrost:
- 219% unikalnych aktywnych graczy
- 265% Rundy gry
- 366% Suma zakładu
Takie godne podziwu wyniki jasno wyjaśniają popularność tego narzędzia wśród operatorów na całym świecie, częściowo napędzaną faktem, że można je uruchomić we wszystkich grach Wazdan bez żadnej integracji.
Nie tylko operatorzy i kasyna cieszą się dobrze zaprojektowanymi funkcjami tego narzędzia. Ostatecznie to gracze widzą, jak ich bonusy Cash Drop są natychmiast przekazywane na ich konta, bez żadnych przerw w rozgrywce, gwarantując płynne korzystanie z ich ulubionych automatów Wazdan. Dzięki temu, że pula nagród jest widoczna przez cały czas, gracze zawsze wiedzą, ile nagród pozostało do wygrania.
Andrzej Hyla, dyrektor handlowy w Wazdan, powiedział:
„Rozumiemy potrzeby naszych partnerów i dlatego postawiliśmy na Cash Drop, aby był tak łatwy, szybki i intuicyjny, jak to tylko możliwe. Nieustannie rozbudowujemy nasze portfolio ekscytujących gier, ale rozumiemy również, jak ważne jest zapewnienie naszym partnerom kompleksowych rozwiązań ”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."