Clarion Gaming mianuje nowego szefa marketingu

Zespół kierowniczy wyższego szczebla w Clarion Gaming, właściciel targów ICE London, został wzmocniony przez dodanie Jeannette Gilbert jako nowego szefa marketingu.

Jeanette Gilbert, która ma dwudziestoletnie doświadczenie w branży imprez, podróży i turystyki, pochodzi z Reel Travel Exhibitions, gdzie przez trzy lata była szefem marketingu i komunikacji.

Wcześniejsza kariera Gilbert obejmowała uruchomienie linii lotniczej w Afryce Wschodniej i opracowywanie strategii marketingowych dla międzynarodowych konglomeratów, w tym Celebrity Cruises oraz firmy hotelowej i detalicznej Whitbreak plc.

Jeanette powiedziała o swoim spotkaniu w Clarion:

„Gry to fascynująca branża i nie mogę się doczekać współpracy z naszymi klientami i wykorzystania mocy marek należących do Clarion, aby sprostać ich potrzebom biznesowym, ponieważ wszyscy dokonują ponownej kalibracji pod kątem ekonomii gier post-Covid, zaczynając od We wrześniu iGB ​​Live! i oczywiście powrót ICE London w lutym ”.

Stuart Hunter, dyrektor zarządzający Clarion Gaming, powiedział:

„Cieszę się, że mogę powitać w zespole Clarion Gaming kogoś o randze i doświadczeniu Jeannette. Ma doświadczenie w tworzeniu kreatywnych strategii marketingowych, budowaniu marek i cały czas stawiając klienta na pierwszym planie. Jestem pewien, że okaże się wielkim atutem dla Clarion Gaming, a co za tym idzie dla naszej międzynarodowej społeczności interesariuszy”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *