Ostatnia aktualizacja: 27 kwietnia 2024
Zespół kierowniczy wyższego szczebla w Clarion Gaming, właściciel targów ICE London, został wzmocniony przez dodanie Jeannette Gilbert jako nowego szefa marketingu.
Jeanette Gilbert, która ma dwudziestoletnie doświadczenie w branży imprez, podróży i turystyki, pochodzi z Reel Travel Exhibitions, gdzie przez trzy lata była szefem marketingu i komunikacji.
Wcześniejsza kariera Gilbert obejmowała uruchomienie linii lotniczej w Afryce Wschodniej i opracowywanie strategii marketingowych dla międzynarodowych konglomeratów, w tym Celebrity Cruises oraz firmy hotelowej i detalicznej Whitbreak plc.
Jeanette powiedziała o swoim spotkaniu w Clarion:
„Gry to fascynująca branża i nie mogę się doczekać współpracy z naszymi klientami i wykorzystania mocy marek należących do Clarion, aby sprostać ich potrzebom biznesowym, ponieważ wszyscy dokonują ponownej kalibracji pod kątem ekonomii gier post-Covid, zaczynając od We wrześniu iGB Live! i oczywiście powrót ICE London w lutym ”.
Stuart Hunter, dyrektor zarządzający Clarion Gaming, powiedział:
„Cieszę się, że mogę powitać w zespole Clarion Gaming kogoś o randze i doświadczeniu Jeannette. Ma doświadczenie w tworzeniu kreatywnych strategii marketingowych, budowaniu marek i cały czas stawiając klienta na pierwszym planie. Jestem pewien, że okaże się wielkim atutem dla Clarion Gaming, a co za tym idzie dla naszej międzynarodowej społeczności interesariuszy”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."