Ostatnia aktualizacja: 25 kwietnia 2024
ESPN, FOX i Warner Bros. Discovery poinformowały iż, tworzą spółkę joint venture by uruchomić wspólny streaming dla wydarzeń sportowych w USA.
SPN, spółka zależna The Walt Disney Company, FOX i Warner Bros. Discovery osiągnęły porozumienie co do głównych warunków w sprawie utworzenia nowej spółki Joint Venture (JV), której zadaniem będzie zbudowanie nowej, innowacyjnej platformy oferującej atrakcyjne usługi transmisji strumieniowej wydarzeń sportowych.
Read more: https://t.co/dCuPzo4RQE pic.twitter.com/W4fLZQpJSo
— Warner Bros. Discovery (@wbd) February 6, 2024
Platforma połączy portfolio sieci sportowych, niektóre usługi sportowe skierowane bezpośrednio do konsumentów (DTC) i prawa sportowe, w tym treści ze wszystkich głównych profesjonalnych lig sportowych i dyscyplin uniwersyteckich. Utworzenie usługi płatnej podlega negocjacjom ostatecznych porozumień pomiędzy stronami. Oferta, której wprowadzenie zaplanowano na jesień 2024 r., będzie dostępna bezpośrednio dla konsumentów za pośrednictwem nowej aplikacji. Abonenci będą mieli również możliwość łączenia produktu w pakiety, w tym z Disney+, Hulu i/lub Max.
Platforma będzie agregować treści, aby zaoferować fanom obszerną, dynamiczną ofertę treści sportowych, a jej celem będzie zapewnienie nowych i zróżnicowanych wrażeń fanom sportu, szczególnie tym spoza tradycyjnego pakietu płatnej telewizji.
Subskrybując tę ukierunkowaną, kompleksową usługę sportową, fani będą mieli dostęp do liniowych sieci sportowych, w tym ESPN, ESPN2, ESPNU, SECN, ACCN, ESPNEWS, ABC, FOX, FS1, FS2, BTN, TNT, TBS , truTV i ESPN+.
Najważniejsze informacje:
ESPN, FOX i Warner Bros. Discovery utworzyłyby nową spółkę joint venture mającą na celu opracowywanie, uruchamianie i obsługę pakietu transmisji sportowych obejmującego sieci liniowe oraz określone treści i usługi sportowe DTC.
Każdy podmiot byłby właścicielem jednej trzeciej spółki joint venture, miał równą reprezentację w zarządzie i udzielał spółce joint venture licencji na swoje treści sportowe na zasadzie niewyłączności.
Serwis miałby nową markę i niezależny zespół zarządzający.
Więcej szczegółów, w tym cena, zostanie ogłoszonych w późniejszym terminie.
W nowym serwisie będą prezentowane tysiące prestiżowych wydarzeń sportowych, w tym wszystkie amerykańskie ligi zawodowe NBA, NFL, NHL i MLB i MLA. A do tego Mistrzostwa świata w piłce nożnej, Bundesliga, mecze UEFA, gale UFC czy wyścigi Formula 1 i Nascar.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."