Ostatnia aktualizacja: 23 kwietnia 2024
Fundacja FBM przekazała nową darowiznę na rzecz Associação Estou Contigo! i bezpośrednio przyczyniła się do budowy nowego szpitala kampanii na Ukrainie. Wkład finansowy w wysokości około 11 000 euro przekazany na rzecz Associação Estou Contigo!, pozwolił na wsparcie misji PCI – Paramédicos de Catástrofe Internacional „Humanitarny Ratownictwo Medyczne – Ukraina”.
W pierwszych miesiącach działalności Fundacja FBM skoncentrowała swoją interwencję na Filipinach i postanowiła wnieść nowy wkład w pomoc ludności ukraińskiej walczącej w konflikcie. Po wstępnych rozmowach z Associação Estou Contigo! Fundacja FBM dostrzegła możliwość wywarcia pozytywnego wpływu i pomocy ludziom poprzez zakup sprzętu medycznego, który będzie niezbędny do wzmocnienia pomocy medycznej w kraju europejskim.
Darowizna ta wspomoże misję „Humanitarny Ratownictwo Medyczne – Ukraina”, którą PCI prowadzi w tym regionie Ukrainy. Misja ta ma na celu stworzenie systemów ratownictwa medycznego, które mogą odpowiedzieć na lokalne potrzeby poprzez zapewnienie podstawowej opieki zdrowotnej, stabilizację rannych i wzmocnienie zasobów ludzkich dostępnych do świadczenia leczenia w sytuacji konfliktu. Współpraca partnerska pomiędzy Associação Estou Contigo! a PCI skupiają się w szczególności na nabywaniu sprzętu i materiałów medycznych.
Dla Vitora Francisco, dyrektora FBM, była to wspaniała synergia, która spełnia cel Fundacji FBM.
„Stworzyliśmy Fundację FBM, aby wywierać pozytywny wpływ na społeczeństwa i przyczyniać się do tworzenia bardziej sprzyjającego środowiska na całym świecie. Ta szansa na pomoc w budowie nowego szpitala kampanii doskonale wpisuje się w to, co zamierzamy zrobić jako fundacja: pomagać ludziom w nagłych sytuacjach poprzez zapewnienie niezbędnej opieki. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy zrealizować ten projekt z Associação Estou Contigo! i PCI, dające Ukraińcom nowe alternatywy leczenia”.
Marianna Couto, prezesa Associação Estou Contigo powiedziała:
„Ta synergia z Fundacją FBM zaowocowała ważnym wkładem w umożliwienie tej misji humanitarnego ratownictwa medycznego. Kwota ta pozwoliła im na zakup drogiego sprzętu, zmniejszając nakłady finansowe na rozpoczęcie misji w terenie. Darowizna jest również ważna dla nas, jako organizacji pozarządowej, ponieważ daje nam większą pewność w odblokowaniu przyszłych działań, które pomogą sfinansować tę humanitarną misję na Ukrainie”
Fundacja FBM narodziła się dzięki konkretnym akcjom humanitarnym koordynowanym przez markę FBM, aby pomóc społecznościom filipińskim dotkniętym klęskami żywiołowymi. Fundacja podejmuje również konkretne działania na rzecz edukacji tradycyjnej lub zawodowej oraz pobudzania zmian społeczno-gospodarczych, które przyniosą pozytywne skutki w długoterminowej przyszłości. Obecnie rozszerza swoje działania na Ukrainę w kontekście wyjątku ze względu na aktywny konflikt w tym europejskim kraju.
FBM to globalna marka gier, która podbiła rynek kasyn naziemnych od 2001 roku. Założona w różnych krajach azjatyckich, północnoamerykańskich i europejskich, marka podbiła wiodącą pozycję na rynku wideo bingo i jest teraz zaangażowana w odkrywanie segmentu bębnów na nowo dzięki innowacyjne i atrakcyjne produkty.
Na podstawie focusgn.com
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."