Ostatnia aktualizacja: 21 stycznia 2022
Greentube, oddział Novomatic Interactive, rozszerzył swoją ofertę w Stanach Zjednoczonych po udostępnieniu na żywo treści związanych z grami społecznościowymi z markami GameAccount Network (GAN) w całym kraju.
W ramach nowego partnerstwa Greentube wprowadził na rynek szereg specjalnie wybranych gier, opartych na badaniach preferencji graczy w USA, dla operatorów korzystających z GAN: Chickasaw Nation (Oklahoma), San Manuel Digital (Kalifornia), The Snoqualmie Tribe (Waszyngton) i Penn Interactive (ogólnonarodowy).
Należą do nich udane gry naziemne, a także potężne, ekskluzywne tytuły na prawdziwe pieniądze i tytuły społecznościowe, które odniosły duży sukces na innych rynkach.
Diamond Cash: Mighty Elephant, który osiąga najlepsze wyniki na całym świecie, jest jednym z pierwszych tytułów, które pojawiły się na żywo, podobnie jak popularne naziemne Apollo God of the Sun, Strike it Gold Winways i Fuzanlong.
W nadchodzących miesiącach kolejne tytuły społecznościowe zostaną dodane do 16 witryn z grami GAN, ponieważ Greentube będzie nadal wzmacniać swój wpływ na rozwijający się amerykański rynek gier społecznościowych.
Markus Antl, szef sprzedaży i zarządzania kluczowymi klientami w Greentube, powiedział:
„Jesteśmy podekscytowani naszym partnerstwem w USA z GAN, w ramach którego pogłębiliśmy naszą relację, udostępniając treści społecznościowe za pośrednictwem 16 witryn z grami. Stany Zjednoczone są dla nas niezwykle ważnym rynkiem w 2022 roku, a ten sojusz daje graczom od wybrzeża do wybrzeża szansę na dostęp i cieszenie się dużym wyborem naszych najpopularniejszych gier”.
Dermot Smurfit, dyrektor generalny GAN, powiedział:
„Greentube jest znany na całym świecie ze swoich wciągających i bardzo rozrywkowych gier, więc możliwość zaprezentowania spersonalizowanego wyboru tytułów społecznościowych na szybko rozwijającym się rynku amerykańskim jest wielkim dobrodziejstwem dla zarówno nasze marki operatorów, jak i gracze, którzy mają teraz dostęp do kultowych gier”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."