Ostatnia aktualizacja: 28 lipca 2021
Pandemia COVID-19 doprowadziła do zmian w wielu branżach. Jednak niektóre wydawały się dobrze prosperować ze względu na proponowane ograniczenia, które mają pomóc zminimalizować wskaźniki infekcji. Przykładem tego jest branża gier wideo.
W 2020 roku, w którym wprowadzono nowe modele konsol do gier, premiery gier i ścisłe środki blokujące, gracze wideo rzucili się do robienia zakupów. Dostępna najnowsza technologia oznaczała, że mogli z łatwością zastosować się do środków związanych z pobytem w domu, jednocześnie zapewniając rozrywkę.
Niektórzy fani gier pospieszyli, aby je uwzględnić:
- Call of Duty od Activision Blizzard Inc.
- Madden NFL 21 i FIFA 21 od Electronic Arts Inc.
- Red Dead Redemption i Borderlands od Take-Two w ramach Rockstar Games
Inne firmy, które odnotowały swój wzrost, to Zynga Inc, Applovin Corp, Playtika Holding Corp, Unity Software Inc i Roblox Corp. Na przykład Zynga odnotowała 85% wzrost dziennych użytkowników gier mobilnych w 2021 roku. 2020, kiedy wszyscy doświadczali blokad, a nawet dzieci wracały do domu ze szkoły. Eksperci prognozowali prawie czterokrotny wzrost przychodów wygenerowanych w 2019 r. w 2020 r. Tak więc, podczas gdy 2019 r. przyniósł 43 miliardy dolarów, w 2020 r. udało się zgarnąć ponad 179 miliardów dolarów.
Region Azji i Pacyfiku odpowiadał za co najmniej 50% przychodów. Ameryka Północna stanowi co najmniej 25% udziału w przychodach. Większość z tych liczb dotyczy platform do gier mobilnych.
Rosnąca popularność e-sportu
ESports to kolejna gałąź gier wideo, która wykazuje imponujący wzrost. Ponieważ wszystkie wydarzenia sportowe zostały wstrzymane, wielu fanów sportu nie miało się czego spodziewać, ponieważ obowiązują ograniczenia COVID-19.
Jednak gracze wideo znaleźli sposób na cieszenie się ulubionymi wydarzeniami poprzez eSport. Dzieje się tak dzięki rosnącej infrastrukturze wokół platform gier mobilnych, a także udziałowi publiczności. W tych grach gracze mogą łączyć się ze sobą w zawodach. Chociaż wydarzenia osobiste zostały odwołane z powodu pandemii, gry online nadal zwiększają przychody i uczestniczą w nich publiczność.
Prognozy oceniają wzrost na poziomie 14,5%. Oznacza to, że do końca 2021 r. liczba widzów wzrośnie do około 474 milionów. To samo badanie wykazało również, że w tym samym okresie wygenerowane przychody wyniosą 1,1 miliarda dolarów.
Online Poker Growth i Zoom Poker Gry
Jednym z powodów rozwoju sceny pokera online jest społeczny aspekt gry. Chociaż wszyscy koncentrują się na swojej ręce, wszyscy przy stole są koleżeńscy. Fani gier wideo nie mają tego typu rzeczy, dzięki symulowanym środowiskom ich gier. W związku z tym znaczna liczba graczy odłożyła przyciski sterujące i skierowała się do stołów pokerowych online.
Te serwisy pokerowe dla pieniędzy oferują więcej niż tylko miejsce do spotkań towarzyskich. Umożliwiają również graczom rywalizację o duże pule nagród, w zależności od gry i wielkości puli. Wzrost zakażeń COVID-19 spowodował, że wiele osób straciło pracę. Tak więc myśl o zarabianiu pieniędzy podczas zabawy w pokera wydawała się wartościową alternatywą.
Doprowadziło to nawet do rozwoju Zoom pokera, który jest grą w pokera rozgrywaną podczas rozmowy Zoom. Oferuje doświadczenie podobne do odwiedzania poker roomów na żywo. Możesz jednak ustawić go wśród znajomych i nie martwić się o przepisy dotyczące pokera online w Twojej okolicy, co jest dużym problemem dla fanów pokera online z siedzibą w USA.
Opcje gier wideo wciąż rosną
Nawet przy rekordowej sprzedaży gier wideo jest więcej dobrych wiadomości dla fanów gier wideo. W połowie lipca 2021 r. Netflix ogłosił, że dołącza do branży gier wideo. Gigant streamingowy odniósł wielki sukces dzięki globalnej pandemii. Tylko w pierwszym półroczu 2020 roku do usługi przystąpiło ponad 26 milionów nowych abonentów. Jednak w tym roku Netflix zyskał tylko około 5,5 miliona subskrybentów, co stanowi znaczny spadek w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.
Chociaż jest to wciąż imponująca liczba, usługa przesyłania strumieniowego rozwija się, aby pomóc odwrócić bieg wydarzeń na swoją korzyść. To dlatego, że ostatni raz widziała takie numery subskrypcji w 2013 roku, kiedy zaczęła tworzyć oryginalne odmiany programowe.
Czego można się spodziewać po grach Netflix
Oferowane gry będą dostępne w ramach istniejących pakietów abonamentowych usługodawcy. W związku z tym nie będzie żadnych dodatkowych opłat za dostęp do dostępnych gier. Umożliwi również klientom uzyskanie większej wartości dzięki preferowanym subskrypcjom. To, co zostanie zaoferowane, nie zostało jeszcze ogłoszone. Wspomniano jednak, że gry zaczną się jako opcje kompatybilne z urządzeniami mobilnymi. To jest zanim usługodawca przeniesie się na konsole i telewizory.
Jeśli chodzi o zawartość gier, dyrektor ds. produktu wspomniał, że pierwsze gry będą oparte na bardziej popularnych wydaniach usługodawcy. W zależności od sukcesu Netflix może nawet posunąć się do stworzenia filmu lub serialu telewizyjnego na podstawie wydanych gier.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."