Ostatnia aktualizacja: 23 października 2019
W 2012 r. Tylko nieliczni rozumieli e-sport o wartości branży wynoszącej zaledwie 130 mln USD. Każdego roku eSport generuje obecnie przychód w wysokości ponad 1 miliarda dolarów, a liczba ta ma wzrosnąć. Świat zaczyna naprawdę grać konkurencyjnie.
Popularność zyskują tytuły takie jak League of Legends, CS: GO i Overwatch. Pod względem liczbowym będą wkrótce równoważne z większymi sportami, takimi jak piłka nożna i rugby. Witryny z grami potwierdzają boom w e-sporcie i sprzedają dostosowane rynki iGaming do coraz większej liczby operatorów. Zaawansowana technologia sprawiła, że profesjonalne obstawianie meczy eSportowych (np. na stronie: esportsbettingwebsites.com) stało się rzeczywistością, ponieważ gry wymagają znacznie więcej talentów niż wcześniej. Programiści stale aktualizują i optymalizują wyniki meczów, co zapewnia racjonalność zakładów na mecze e-sportowe, a zakłady na mecze będą podejmować decyzje w zależności od ich nieodłącznych czynników.
Kasyna online odkryły, że opłacają się zakłady na gry eSport i zaczęły wykorzystywać je jako sposób na przyciągnięcie graczy. Wydaje się, że biznes kasynowy doprowadzi do rozwoju e-sportu. Branża hazardowa jest jedną z najbardziej lukratywnych branż na świecie. Wynika to z jego zdolności do ewolucji i reagowania na rozwój technologiczny. eSport pomaga młodym graczom grać w kasynach online, a starszym graczom doświadczyć profesjonalnej gry. Dlatego te dwie branże mogą prowadzić do poprawy wzajemnych relacji przekrojowych.
Zakłady e-sportowe stały się w ostatnich latach jednym z najszybciej rozwijających się segmentów globalnej branży zakładów sportowych. Zakłady sportowe są bardzo popularnym rodzajem hazardu, który obejmuje przewidywanie wyników sportowych i postawienie zakładu na wyniki, a na rynku dostępnych jest wiele zakładów sportowych. Niektóre z najbardziej popularnych gier, które wymagają wysokich zakładów, to piłka nożna, wyścigi konne, krykiet, koszykówka, wyścigi chartów, baseball i golf. Zakłady na Esports nie mieszczą się w tej kategorii, natomiast zakłady na Esports odnoszą się do działań bukmacherskich w konkursach gier online, które zyskują coraz większą popularność wśród młodszych pokoleń.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."