Ostatnia aktualizacja: 22 lipca 2024
„Graj w Zakłady Specjalne i wspieraj program stypendialny dla stu najzdolniejszych studentów!” to hasło kampanii reklamowej Totalizatora Sportowego promującej Zakłady Specjalne Lotto. W spotach występuje wokalista Kamil Bednarek. Kampania potrwa do 10 listopada.
Kampania promuje grę Lotto przygotowaną z okazji 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Koncept kreatywny oparty jest na znanej piosence „Ułani, ułani”, do której przygotowano nowy tekst, wykonany w aranżacji Bednarka.
Spoty emitowane są w telewizji, radiu oraz internecie. Kampania obejmuje także social media (Facebook, YouTube) oraz prasę. W punktach sprzedaży do zakupu gry zachęcać będą materiały BTL: plakaty, wobblery, standy, w których gracze znajdą blankiety oraz ulotki. Kampania będzie zintensyfikowana przez działania w mediach lokalnych oraz eventy na terenie kraju.
Kreacją reklam zajęła się agencja Red8, a spot telewizyjny wyreżyserował Arni Olafur Asgeirsson. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.
"Na zręcznościowe to one nie wyglądają :)) w nich pewnie występuje tylko wyłącznie przypadek."
"19 lat dziewczyna i już ma taki problem z prawem. Szkoda"
"Tak samo co z innymi wynalazkami jak Skill Test, Quizomat, forexy itp. Wszystko miało być nie do ruszenia z papierami i co? I d.pa. Tylko ludzie zarzuty mają."
"Logic games… gry logiczne… a pamiętacie futury? Coś cisza na portalu a niedawno takie zachęcające komentarze były. Co z tym gościem poszukiwanym z Krakowa?"
"Witam. Ci wszyscy, którzy chwalą się rzekomymi wygranymi pokażcie potwierdzenia przelewów z numerem konta Lotto albo zaświadczenia o wygranej wydane przez Lotto. Zasłońcie swoje dane."