Ostatnia aktualizacja: 1 marca 2024
Better Collective, czołowa grupa cyfrowych mediów sportowych, zawarła strategiczne partnerstwo z Kanałem Sportowym, największym kanałem o tematyce sportowej na polskim YouTube. Współpraca zakłada wspólne prowadzenie internetowego portalu sportowego pod adresem www.kanalsportowy.pl, którego celem będzie kreowanie angażujących treści sportowych, mających przyciągnąć polskich fanów.
W ramach tej umowy Michał Pol objął funkcję redaktora naczelnego internetowej edycji Kanału Sportowego.
„Sportowy portal internetowy to naturalny krok w rozwoju Kanału Sportowego. Docierając do milionów widzów na YouTube teraz będziemy mogli też prezentować nasze unikalne treści w nowym serwisie. Cieszymy się, że robimy to we współpracy z tak doświadczonym w tym zakresie partnerem jak Better Collective” – tak zapowiada nową współpracę Prezes Zarządu Kanału Sportowego Maciej Sawicki.
„Cieszę się z rozpoczęcia współpracy z Kanałem Sportowym, gdyż wpisuje się to w naszą strategię partnerstwa medialnego i dodatkowo wzmacnia naszą pozycję na rynku. Połączenie sił pozwoli nam skorzystać z wzajemnej wiedzy i dostarczyć polskim kibicom jeszcze silniejszy produkt medialny” – mówi Michał Kopeć, Dyrektor na Europę Środkowo-Wschodnią w Better Collective.
Kanał Sportowy zadebiutował na rynku w 2019 roku, a trzej założyciele – znani polscy dziennikarze sportowi: Mateusz Borek, Michał Pol i Tomasz Smokowski – nadal aktywnie uczestniczą w życiu platformy, działając jako główne siły napędowe projektu.
Better Collective, wiodąca grupa mediów sportowych, posiada w swoim portfolio lokalne i międzynarodowe marki medialne, które co miesiąc docierają do globalnej publiczności sportowej, generując niemal 400 milionów odwiedzin. W Polsce Better Collective jest właścicielem różnych marek medialnych, w tym Goal.pl i Strefa Siatkówki, które koncentrują się na dostarczaniu treści informacyjnych i rozrywkowych związanych z dwoma najpopularniejszymi dyscyplinami sportowymi w kraju.
Ogłoszone partnerstwo z Kanałem Sportowym to kolejny ważny krok Better Collective na polskim rynku, budowany na bazie wcześniejszego partnerstwa medialnego nawiązanego rok temu z Wirtualną Polską. Partnerstwa medialne stanowią kluczowy element globalnej strategii Better Collective, a obecnie wśród partnerów znajdują się renomowane marki, takie jak New York Post, The Telegraph i Sport1.
źródło: bettercollecive. Grafika: Kanałsportowy.pl
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."