Kanał Sportowy i Better Collective nawiązują strategiczne partnerstwo medialne

Branżowy marketing Inwestycje i umowy
Wiktor Czerwiński 01/03/2024

Ostatnia aktualizacja: 1 marca 2024

Better Collective, czołowa grupa cyfrowych mediów sportowych, zawarła strategiczne partnerstwo z Kanałem Sportowym, największym kanałem o tematyce sportowej na polskim YouTube. Współpraca zakłada wspólne prowadzenie internetowego portalu sportowego pod adresem www.kanalsportowy.pl, którego celem będzie kreowanie angażujących treści sportowych, mających przyciągnąć polskich fanów.

W ramach tej umowy Michał Pol objął funkcję redaktora naczelnego internetowej edycji Kanału Sportowego.

„Sportowy portal internetowy to naturalny krok w rozwoju Kanału Sportowego. Docierając do milionów widzów na YouTube teraz będziemy mogli też prezentować nasze unikalne treści w nowym serwisie. Cieszymy się, że robimy to we współpracy z tak doświadczonym w tym zakresie partnerem jak Better Collective” – tak zapowiada nową współpracę Prezes Zarządu Kanału Sportowego Maciej Sawicki.

„Cieszę się z rozpoczęcia współpracy z Kanałem Sportowym, gdyż wpisuje się to w naszą strategię partnerstwa medialnego i dodatkowo wzmacnia naszą pozycję na rynku. Połączenie sił pozwoli nam skorzystać z wzajemnej wiedzy i dostarczyć polskim kibicom jeszcze silniejszy produkt medialny” – mówi Michał Kopeć, Dyrektor na Europę Środkowo-Wschodnią w Better Collective.

Kanał Sportowy zadebiutował na rynku w 2019 roku, a trzej założyciele – znani polscy dziennikarze sportowi: Mateusz Borek, Michał Pol i Tomasz Smokowski – nadal aktywnie uczestniczą w życiu platformy, działając jako główne siły napędowe projektu.

Better Collective, wiodąca grupa mediów sportowych, posiada w swoim portfolio lokalne i międzynarodowe marki medialne, które co miesiąc docierają do globalnej publiczności sportowej, generując niemal 400 milionów odwiedzin. W Polsce Better Collective jest właścicielem różnych marek medialnych, w tym Goal.pl i Strefa Siatkówki, które koncentrują się na dostarczaniu treści informacyjnych i rozrywkowych związanych z dwoma najpopularniejszymi dyscyplinami sportowymi w kraju.

Ogłoszone partnerstwo z Kanałem Sportowym to kolejny ważny krok Better Collective na polskim rynku, budowany na bazie wcześniejszego partnerstwa medialnego nawiązanego rok temu z Wirtualną Polską. Partnerstwa medialne stanowią kluczowy element globalnej strategii Better Collective, a obecnie wśród partnerów znajdują się renomowane marki, takie jak New York Post, The Telegraph i Sport1.

źródło: bettercollecive. Grafika: Kanałsportowy.pl

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL