Kanał Zero podjął współpracę z kolejnym bukmacherem

Inwestycje i umowy
Adam Brzozowski 27/03/2024

Ostatnia aktualizacja: 27 kwietnia 2024

Kanał Zero, nowy projekt Krzysztofa Stanowskiego, nawiązał partnerstwo z STS, liderem polskiego rynku bukmacherskiego. To kolejna umowa  najpopularniejszego i najlepiej oglądanego w Polsce kanału online o tematyce ogólnej i sportowej.

Przypomnijmy, iż na początku lutego informację o nawiązaniu współpracy z Kanałem Zero ogłosił inny bukmacher Fuksiarz.pl, który jest także oficjalnym bukmacherem hiszpańskiej LaLiga w Polsce oraz współpracuje z innym projektem Stanowskiego, czyli Weszło.com

Fuksiarz.pl informując o podjęciu współpracy przekazał, że zamierza angażować się w świat Kanału Zero, oferując swoim graczom nie tylko dedykowaną ofertę kursową na wydarzenia związane z działalnością kanału, lecz także unikatowe promocje czy konkursy.

Nasza oferta kursowa na wydarzenia związane z Kanałem Zero to odpowiedź na rosnące zainteresowanie fanów. Współpraca przyniesie odbiorcom Kanału Zero i Fuksiarz.pl również konkursy, ekskluzywne treści oraz wyjątkowe bonusy. Chcemy, aby nasze działania dostarczały nie tylko emocji, ale także integracji z kreatywnym światem Kanału Zero powiedziała Aneta Tylicka, Prezes Zarządu Fuksiarz.pl

W przypadku współpracy z STS, zasięg jej ma obejmować obecność marki STS na kanale YouTube i w mediach społecznościowych Kanału Zero. Do najważniejszych działań reklamowych ma należeć ekspozycja bukmachera w programach live, kursy w zapowiedziach wydarzeń ze świata sportu, rozrywki i polityki, w tym m.in. lokowanie produktu oraz promocje. Ze względu na szeroką ofertę STS (m.in. możliwość obstawiania wydarzeń politycznych i rozrywkowych), bukmacher obecny będzie nie tylko w programach codziennych.

Współpraca z Kanałem Zero jest dla nas naturalnym wyborem. STS, będąc liderem rynku bukmacherskiego, związuje się z najlepszymi i największymi markami nie tylko na polu sponsorskim, ale także na polu reklamowym. Dlatego też partnerstwo z najpopularniejszym obecnie takim kanałem w Polsce, realizuje założoną przez nas strategię biznesową. Wpisuje się to w realizację celów, jakie stoją przed marką. Jestem przekonany, że na tym partnerstwie, skorzystają również widzowie, dla których przygotujemy atrakcyjne oferty i akcje – powiedział Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer STS.

Umowa pomiędzy STS i Kanałem Zero będzie obowiązywać przez cały 2024 rok.

Jest to kolejna umowa medialna STS w ostatnim czasie po tym jak ogłoszono podjęcie strategicznej współpracy z portalem meczyki.pl

Inne umowy medialne

W ostatnim czasie nie tylko Kanał Zero ogłosił współpracę z podmiotem z branży hazardowej. Przypomnijmy, iż kilka tygodni temu wcześniejszy projekt Krzysztofa Stanowskiego, czyli Kanał Sportowy poinformował o podjęciu współpracy z Better Collective.

Z kolei najszybciej najbardziej dynamicznie rozwijający się bukmacher na polskim rynku Superbet rozpoczął partnerstwo z 90minut.pl legendarnym portalem piłkarskim.

Zdjęcie: screenshot własny

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL