Ostatnia aktualizacja: 27 kwietnia 2024
Kanał Zero, nowy projekt Krzysztofa Stanowskiego, nawiązał partnerstwo z STS, liderem polskiego rynku bukmacherskiego. To kolejna umowa najpopularniejszego i najlepiej oglądanego w Polsce kanału online o tematyce ogólnej i sportowej.
Przypomnijmy, iż na początku lutego informację o nawiązaniu współpracy z Kanałem Zero ogłosił inny bukmacher Fuksiarz.pl, który jest także oficjalnym bukmacherem hiszpańskiej LaLiga w Polsce oraz współpracuje z innym projektem Stanowskiego, czyli Weszło.com
Fuksiarz.pl informując o podjęciu współpracy przekazał, że zamierza angażować się w świat Kanału Zero, oferując swoim graczom nie tylko dedykowaną ofertę kursową na wydarzenia związane z działalnością kanału, lecz także unikatowe promocje czy konkursy.
Nasza oferta kursowa na wydarzenia związane z Kanałem Zero to odpowiedź na rosnące zainteresowanie fanów. Współpraca przyniesie odbiorcom Kanału Zero i Fuksiarz.pl również konkursy, ekskluzywne treści oraz wyjątkowe bonusy. Chcemy, aby nasze działania dostarczały nie tylko emocji, ale także integracji z kreatywnym światem Kanału Zero – powiedziała Aneta Tylicka, Prezes Zarządu Fuksiarz.pl
W przypadku współpracy z STS, zasięg jej ma obejmować obecność marki STS na kanale YouTube i w mediach społecznościowych Kanału Zero. Do najważniejszych działań reklamowych ma należeć ekspozycja bukmachera w programach live, kursy w zapowiedziach wydarzeń ze świata sportu, rozrywki i polityki, w tym m.in. lokowanie produktu oraz promocje. Ze względu na szeroką ofertę STS (m.in. możliwość obstawiania wydarzeń politycznych i rozrywkowych), bukmacher obecny będzie nie tylko w programach codziennych.
Przesyłka odebrana 😎
Nowy garnitur prezentuje się zacnie, prawda?
Admin ze swoim formatem? Pomyślimy 🤔Z przyjemnością ogłaszamy, że od dziś gramy do jednej bramki!@stspolska OFICJALNYM PARTNEREM 🤝 @OficjalneZero #KochamSportGramMądrze pic.twitter.com/mUDjV7v7qr
— STS (@stspolska) March 26, 2024
Współpraca z Kanałem Zero jest dla nas naturalnym wyborem. STS, będąc liderem rynku bukmacherskiego, związuje się z najlepszymi i największymi markami nie tylko na polu sponsorskim, ale także na polu reklamowym. Dlatego też partnerstwo z najpopularniejszym obecnie takim kanałem w Polsce, realizuje założoną przez nas strategię biznesową. Wpisuje się to w realizację celów, jakie stoją przed marką. Jestem przekonany, że na tym partnerstwie, skorzystają również widzowie, dla których przygotujemy atrakcyjne oferty i akcje – powiedział Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer STS.
Umowa pomiędzy STS i Kanałem Zero będzie obowiązywać przez cały 2024 rok.
Jest to kolejna umowa medialna STS w ostatnim czasie po tym jak ogłoszono podjęcie strategicznej współpracy z portalem meczyki.pl
Inne umowy medialne
W ostatnim czasie nie tylko Kanał Zero ogłosił współpracę z podmiotem z branży hazardowej. Przypomnijmy, iż kilka tygodni temu wcześniejszy projekt Krzysztofa Stanowskiego, czyli Kanał Sportowy poinformował o podjęciu współpracy z Better Collective.
Z kolei najszybciej najbardziej dynamicznie rozwijający się bukmacher na polskim rynku Superbet rozpoczął partnerstwo z 90minut.pl legendarnym portalem piłkarskim.
Zdjęcie: screenshot własny
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."