Ostatnia aktualizacja: 17 stycznia 2024
Operator gier, NetBet, ogłosił że Ray Parlour został ambasadorem marki w Wielkiej Brytanii na sezon 2024. Jego nominacja nastąpiła po pomyślnym uruchomieniu w tym miesiącu nowej aplikacji do obstawiania zakładów sportowych NetBet.
NetBet działa na rynku brytyjskim od kilku lat oferując swoim lojalnym graczom zarówno zakłady sportowe, jak i gry kasynowe online.
Ray Parlour to pierwszy ambasador piłki nożnej, z którym marka nawiązała współpracę w ostatnich latach. Jego brytyjska baza fanów oraz specjalistyczna wiedza na temat piłki nożnej, wyścigów konnych i golfa czynią go idealnym ambasadorem roku pełnego wielkich wydarzeń sportowych.
✍️ Welcome NetBet’s newest signing… Ray Parlour!
🤝 The Arsenal legend has put pen to paper on a deal with NetBet to bring our players his expert insight into this year’s biggest sporting events.
⚽️ Follow us here to avoid missing out on Parlour’s blogs and exclusive offers.
— NetBet (@netbet) January 17, 2024
Parlour to zawodnik Arsenalu o statusie legendy. Zanotował ponad 400 występów w swoim klubie z dzieciństwa, będąc także członkiem drużyny „Invincibles”, która w sezonie 2002/03 zdobyła tytuł Premier League, nie przegrywając ani jednego meczu. Znany również jako „Romford Pele” Ray jest jednym z najbardziej utytułowanych angielskich zawodników, który zdobył 3 tytuły mistrza Premier League,4 Puchary Anglii, Puchar Ligi i Puchar Zdobywców Pucharów UEFA.
Ray będzie teraz pojawiał się w kampaniach marketingowych NetBet w sporcie i kasynach, promując markę NetBet w zabawny, interaktywny i odpowiedzialny sposób.
NetBet UK posiada brytyjską licencję na hazard od 2017 roku i jest własnością NetBet Enterprises Limited i jest przez nią zarządzany.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."