Logo firmy bukmacherskiej zniknie z koszulek Lecha Poznań

Branżowy marketing Bukmacherzy
Iwo 23/09/2022

Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2022

Lech Poznań po raz kolejny w tym sezonie został zmuszony, aby usunąć logo firmy STS z frontu swoich koszulek. Kolejorz będzie musiał to zrobić w spotkaniu z izraelskim Hapoelem Beer-Szewa.

Tamtejsze prawo zakazuje reklamowania firm bukmacherskich, które nie są licencjonowane w Izraelu. W zamian tego, na froncie trykotów niebiesko-białych pojawi się znak jednej z organizacji.

Jaki to będzie logotyp? O tym już zadecydują kibice.

To nie jest pierwszy mecz w tym sezonie, w którym Kolejorz został zmuszony usunąć logotyp swojego głównego sponsora z frontu koszulek. Wcześniej taki przypadek miał miejsce m.in. w wyjazdowym spotkaniu z Villarrealem oraz Vikingurem Reyjkyavik. Teraz będzie musiał to zrobić podczas meczu z izraelskim Hapoelem Beer-Szewa, który odbędzie się 6 października o godzinie 18.45. Wkrótce w Poznaniu pojawi się nowa strefa kibica. Z jakiej okazji?

W poprzednich sytuacjach, zamiast firmy STS, pojawił się logotyp Fundacji STS. Zupełnie inaczej będzie w najbliższym pucharowym spotkaniu. Na przodzie trykotów poznańskiej drużyny pojawi się logo jednej z trzech zaproszonych organizacji do tego głosowania.

„W związku z tym, że w Izraelu zabronione jest reklamowanie nielicencjonowanych w tym kraju firm bukmacherskich, jako spółka respektująca regulacje prawne, postanowiliśmy kolejny raz w porozumieniu z Lechem Poznań udostępnić miejsce na koszulkach. Tym razem jednak nie Fundacji STS, a organizacji, którą wybiorą kibice. Oddajemy im głos”

– mówi na oficjalnej stronie internetowej Lecha Poznań Mateusz Juroszek, Prezes STS.

Źródło:  gol24.pl

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL