Ostatnia aktualizacja: 11 lutego 2019
Partner tytularny Ekstraklasy – marka LOTTO – rozszerza zakres współpracy z najwyższą polską ligą piłkarską. Od startu wiosennej części rozgrywek LOTTO zyskuje tytuł Oficjalnego Partnera Aplikacji Ekstraklasa.
Produkt, który funkcjonuje na rynku od listopada 2017, w ciągu roku stała się najlepiej ocenianą przez użytkowników oficjalną aplikacją ligową w Europie. Oceny wystawiane przez użytkowników systemu operacyjnego Android (4.5/5) pozwoliły wyprzedzić aplikacje takich lig jak Premier League, Bundesliga, Serie A czy Ligue 1.
Produkt został doceniony nie tylko przez użytkowników, których jest już blisko 150 tysięcy – pozyskanie Oficjalnego Partnera dowodzi, że narzędzie ma ogromny potencjał rozwoju, który został dostrzeżony przez Totalizator Sportowy – właściciela marki LOTTO. Aplikacja daje partnerom możliwość kontaktu z jedną z najbardziej lojalnych grup odbiorców, czyli z kibicami piłkarskimi.
Aplikacja na tle narzędzi mobilnych innych lig europejskich wyróżnia się przede wszystkim rozbudowaną sferą społecznościową z komunikatorem i możliwością dodawania znajomych – 2.5 miliona interakcji między użytkownikami. Potencjał ten oraz możliwości technologiczne aplikacji sprawiają, że powstał kolejny, nowy poziom współpracy, łączący cele biznesowe Totalizatora Sportowego i Ekstraklasy.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."