Ostatnia aktualizacja: 16 grudnia 2019
Za odważne wejście w świat technologii internetowych, dzięki czemu 40 proc. przychodów spółki pochodzi z tego właśnie obszaru, a do budżetu Państwa z tytułu podatku od gier trafi w tym roku rekordowe ponad 1 mld złotych – w taki sposób redakcja magazynu „Forbes” uzasadniła przyznanie nagrody Totalizatorowi Sportowemu w kategorii „Zmiana Roku”. Wręczenie wyróżnienia odbyło się 12 grudnia w trakcie IV Kongresu Kapitału Polskiego.
W imieniu Totalizatora Sportowego nagrodę odebrał Prezes Zarządu Olgierd Cieślik, który podkreślił, że wyróżnienie jest wyrazem uznania dla wszystkich pracowników spółki, dzięki którym wejście na rynek e-commerce okazało się wielkim sukcesem.
Mamy świetny zespół, świetny produkt i świetną branżę, ale przede wszystkim świetny zespół. To ich zasługa, że stworzyli produkt, który wzbudził tak masowe zainteresowanie – powiedział podczas uroczystości wręczania nagrody Olgierd Cieślik.
Spółka weszła na rynek e-commerce 5 grudnia 2018 roku umożliwiając graczom zakup najpopularniejszych gier liczbowych przez internet. Zgodnie z przepisami Ustawy o grach hazardowych Totalizator Sportowy uruchomił także jedyne legalne i bezpieczne kasyno internetowe w Polsce – Total Casino. Były to największe zmiany w ponad 60-letniej historii
Jak ostatnio podkreślała spółka w komunikacie prasowym, po dwunastu miesiącach działalności na rynku e-commerce coraz więcej klientów przekonuje się do bezpiecznej oraz atrakcyjnej rozrywki online oferowanej przez Totalizator Sportowy. W 2019 roku 40 proc. przychodów spółki będzie pochodzić tylko z tego segmentu przekraczając 3,8 mld złotych. W tym roku z tytułu podatku od gier Totalizator Sportowy przekaże do budżetu państwa rekordowy ponad 1 mld złotych.
W trakcie IV Kongresu Kapitału Polskiego odbyła się także debata „Cyfrowa transformacja niezbędnym elementem gospodarki”, w której uczestniczył Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego. W trakcie dyskusji Olgierd Cieślik podkreślił, że firmy muszą więcej inwestować w działania innowacyjne, dzięki czemu w dalszej perspektywie możemy zwiększyć poziom produktywności całej polskiej gospodarki. Dodał również, że według badań prawie co druga osoba w Polsce dokonała zakupu przez internet, z czego wynika, że rynek e-commerce ma w Polsce nadal ogromny potencjał.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."