Ostatnia aktualizacja: 7 listopada 2018
Johannesburg. Na zakończenie niedawnej ICE Africa Merkur Gaming zadeklarował, że impreza odniosła definitywny sukces zarówno w sektorze gier kasynowych, jak i LPM (AWP), i przekroczyła swoje oczekiwania już przed rozpoczęciem.
Hazard w Afryce (prawie w całej Afryce) jest dużym biznesem i ma być jeszcze większym w przyszłości. Dlatego to był powód powstania ICE Africa po raz pierwszy, szanowana na całym świecie marka ICE została wykorzystana po raz pierwszy poza Wielką Brytanią. Organizatorzy ICE, Clarion Gaming, widząc szansę na własną ekspansję, zaangażowali się w pomoc w dalszym rozwoju gier na całym kontynencie afrykańskim, od Egiptu na północy po Południową Afrykę na południu i od samego początku podkreślali, że ICE Africa ma być wydarzenie dla całej Afryki, niezależnie od narodowości.
Tak więc ICE Africa, która odbyła się w Centrum Kongresowym Sandton w dniach 24-25 października, otworzyła swoje podwoje dla uczestników z 25 krajów afrykańskich, będących częścią wstępnie zarejestrowanych ponad 90 krajów przyciągniętych możliwością otwarcia nowych możliwości.
Merkur Gaming była pierwszą firmą, która zobowiązała się do wystawienia się na ICE Africa Jej stoisko było jedne z największych, prezentując produkty i rozwiązania dla gier zarówno w kasynie, jak i LPM (afrykański odpowiednik dla AWP lub gier ulicznych).
Dyrektor ds. Sprzedaży, Markus Wessler, z przyjemnością ogłosił bardzo udany występ, stwierdzając:
Pan Wessler stwierdził również, że liczba odwiedzających targi była znacznie wyższa niż oczekiwano, a zainteresowanie produktami Merkur Gaming z obu sektorów gier było na niezmiennie wysokim poziomie. Złożył również gratulacje dla Clarion Gaming po pierwszej zagranicznej imprezie pod marką ICE.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."