Ostatnia aktualizacja: 27 kwietnia 2024
NetEnt, część Evolution Group, wypuścił automat wideo Gordon Ramsay’s Hell’s Kitchen ™ – markową współpracę, w której pojawiają się popisowe dania szefa kuchni i jego slogany.
Gordon Ramsay zarządzał odnoszącymi sukcesy restauracjami na całym świecie, zdobywając 16 gwiazdek Michelin. Przeszedł przez świat kulinarny, by stać się znaną marką w Wielkiej Brytanii i na całym świecie dzięki licznym programom, w tym Hell’s Kitchen ™, programowi reality TV, na którym oparty jest 5-bębnowy, 3-rzędowy automat wideo.
Ten hit nadal przyciąga publiczność na całym świecie, a niedawno ogłoszony sezon 20 pojawi się w USA pod koniec tego roku na kanale FOX. Automat wideo z pewnością zaostrzy apetyt fanów, ponieważ doskonale oddaje emocjonalną atmosferę serii, z latającymi nożami, garnkami i talerzami w funkcji Ramsay’s Wilds, która losowo umieszcza do siedmiu symboli Wild na bębnach w główna gra.
Trzy z rażących spojrzeń Ramsaya – znane również jako symbole Scatter – aktywują darmowe obroty w wyzwaniu drużynowym, w których rozpętało się piekło. Gracze mają do dyspozycji dwa obszary gry reprezentujące klasyczne zawody kulinarne w stylu Hell’s Kitchen ™ między czerwonymi i niebieskimi drużynami.
Gracze wybierają stronę, a jeśli ich drużyna wygra, wchodzą do gry Gordon’s Bonus Game, w której za menu automatów wideo Gordon Ramsay Hell’s Kitchen ™ ukryte są mnożniki i losowe nagrody o wartości do pięciu razy większe niż zakład.
Hell’s Kitchen ™ był pierwotnie brytyjskim serialem telewizyjnym stworzonym przez Ramsaya, który doczekał się wielu międzynarodowych edycji i serii. Obejmuje to Stany Zjednoczone, gdzie 19. seria wielokrotnie nagradzanego programu jest obecnie nadawana na antenie FOX z Ramsayem w roli głównej.
Todd Haushalter, dyrektor ds. Produktów w Evolution, powiedział:
„To naprawdę fajna gra, bogata w funkcje bonusowe, których nie ma w żadnym innym automacie. Jesteśmy dumni z wprowadzenia nowych mechanizmów gry do branży. Zespół wykonał niesamowitą robotę w tej grze i świetnie się spisał, uchwycąc esencję szefa kuchni Ramsaya i Hell’s Kitchen. Jestem pewien, że gracze to pokochają ”.
W umowie pośredniczył agent licencyjny Gordona Ramsaya, Global Merchandising Services, a menedżer ds. Licencji Jens Drinkwater dodał:
„Reputacja NetEnt jako lidera w tworzeniu markowych produktów rozrywkowych była decydującym czynnikiem przy współpracy z nimi przy automacie wideo Gordon Ramsay Hell’s Kitchen ™ . Jesteśmy dumni z tej gry i jesteśmy pewni, że fani serialu ją pokochają ”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."