Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2023
Newcastle United ogłosiło wieloletnie partnerstwo ze Sportsbet.io, wiodącą internetową platformą technologii sportowych i zakładów.Sportsbet.io, należące do grupy Yolo, ugruntowało swoją pozycję cyfrowego innowatora w branży sportowej, przybliżając swoich członków do akcji dzięki wnikliwym treściom, analizom i zachętom, takim jak zakłady w kryptowalutach.
Peter Silverstone, dyrektor handlowy Newcastle Unitedskomentował: „Sportsbet.io jest cyfrowym innowatorem i podziela pragnienie klubu, aby odblokować nowe sposoby nawiązania kontaktu z kibicami i miłośnikami sportu.
„Posiadanie cyfrowej wiedzy Sportsbet.io jako części naszej rodziny Newcastle United pomoże nam współpracować nad tworzeniem treści i zachęt, które przyniosą korzyści naszym fanom na terytoriach na całym świecie.
„Wcześniej współpracując ze Sportsbet.io, widziałem na własne oczy, jak nawiązują kontakt z kibicami, przekraczając granice, aby aktywować nowe pomysły. Sportsbet.io to wspaniały dodatek do naszej rosnącej rodziny partnerów, który zachwyci naszych fanów na całym świecie”Tim Heath, założyciel Yolo Group, dodał: „Jesteśmy absolutnie zachwyceni współpracą z Newcastle United – to kamień milowy dla obu organizacji.
„To partnerstwo stanowi niesamowitą okazję do nawiązania kontaktu z fanami nie tylko lokalnie, ale na całym świecie. Podzielamy wspólną wizję przesuwania granic cyfrowych innowacji w branży sportowej i jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy ramię w ramię z klubem przy tworzeniu niezapomnianych chwil dla tych oddanych kibiców na całym świecie.
To wspaniałe partnerstwo dla wszystkich zaangażowanych osób i dziękujemy Kalusowi Kenny’emu Intelexowi i ISG za ich nieoceniony wkład w urzeczywistnienie tego.”
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."