Ostatnia aktualizacja: 26 kwietnia 2024
Ikona rapu, Nicki Minaj, podpisała wieloletnią, globalną umowę partnerską z MaximBet, firmą oferującą zakłady sportowe i hazard online. Minaj będzie pełnić funkcję doradcy strategicznego zarządu i dyrektora kreatywnego magazynu Maxim i będzie „aktywnie zaangażowana w ambitne plany firmy dotyczące iGaming”.
Umowa między MaximBet i nagradzanym raperem i przedsiębiorcą pozwoli im współpracować w zakresie towarów, imprez, doświadczeń fanów i brandingu. Operator zakładów sportowych i gier hazardowych powiedział, że Minaj wprowadzi do grupy swój styl i etos, aby „zilustrować elementy stylu życia marki, jednocześnie znacznie poszerzając grono odbiorców, w tym zapraszając do niej więcej kobiet”.
Minaj jest pierwszą kobietą, która ma na swoim koncie 100 hitów Billboard Hot 100. Z ponad 280 milionami obserwujących na Instagramie, jest 18. najczęściej obserwowaną osobą na świecie na platformie mediów społecznościowych.
„Nie sądzę, żebym kiedykolwiek była bardziej dumna ze współpracy. Łączenie zmysłowej siły biznesowej z moją naturalną, kreatywną, seksowną, zabawną i modną ekspresją jest tak celne, jak odnosi się do tego partnerstwa”
– powiedziała Minaj w komunikacie prasowym.
„Jestem gotowa w pełni wykorzystać swój potencjał jako młoda, wpływowa królowa i właścicielka oraz otworzyć drzwi dla innych, by mogli marzyć o wielkich rzeczach. Przygotuj się na seksowne imprezy i pamiętaj: przestraszone pieniądze nie zarabiaj ŻADNYCH PIENIĘDZY!!!! HA!!! Postaw zakłady!!!! Chodźmy!!!”
Dyrektor generalny MaximBet, Daniel Graetzer, skomentował:
„Nicki jest najbardziej znana na całym świecie jako mega supergwiazda, ale znamy ją jako błyskotliwą bizneswoman. Jej rola jako doradcy strategicznego MaximBet będzie dla nas nieoceniona. Zbudowała jedną z najpotężniejszych marek na świecie, swoją własną, a ten sam spryt i kreatywność wykorzystuje w naszej sportowej marce typu lifestyle. Nie mogłabym być bardziej podekscytowana współpracą z nią – jest kreatywna, inteligentna, pełna pasji i odważna. Nie ma nikogo, kto lepiej mógłby nam pomóc w przyjęciu tej formy rozrywki do głównego nurtu”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."