Ostatnia aktualizacja: 23 kwietnia 2024
Wykorzystując aktywa swojej austriackiej firmy macierzystej, Novomatic Americas spędził ostatnie dziewięć lat na tworzeniu produktów do gier dostosowanych do potrzeb rynku dla jurysdykcji Ameryki Północnej i Karaibów.
Oferta obejmuje zarówno automaty do gier dla rynków Klasy III i VLT/VGT, jak i elektroniczne gry stołowe, kioski z zakładami sportowymi, systemy zarządzania, systemy promocyjne i usługi dodatkowe.
Na tegorocznych targach G2E firma zaprezentuje nowe i ekscytujące wydarzenia związane z grami, a także nowy sprzęt premium i zwycięskie rozwiązania.
Największą nowością Novomatic Americas będzie wprowadzenie na rynek amerykański nowej, ekscytującej serii szafek pionowych. Diamond X 1.55J i Diamond X 2.32 mają na celu wprowadzenie wyjątkowego, eleganckiego stylu i wyrazistej prezentacji gry na podłodze kasyna.
Większy postęp nastąpi również w segmencie progresywnych. Zupełnie nowy Thunder Cash X Link będzie miał premierę na G2E z ekscytującym zestawem tytułów, podczas gdy marki Thunder Cash i Money Party ujrzą szereg nowych dodatków z interesującymi wizualnie pochodnymi dla różnych grup demograficznych graczy.
Novomatic Americas, pionier w dziedzinie samoobsługowych kiosków z zakładami sportowymi, jest liderem w dziedzinie sprzętu do kiosków ze stale rosnącym portfolio ponad 1200 jednostek w Ameryce Północnej.
Wersja stołowa Novomatic ActionBook Compact pasuje idealnie do każdego baru i blatu, podczas gdy wersja wieloekranowa Novomatic ActionBook Plus doskonale pasuje do wielu środowisk. Oba oferują szybki czas reakcji dzięki przyjaznemu dla użytkownika monitorowi dotykowemu i będą wyświetlane ze wszystkimi najnowszymi ulepszeniami.
Rick Meitzler, prezes i dyrektor generalny Novomatic Americas, mówi:
„Przyjrzeliśmy się dobrze harmonogramowi i upewniliśmy się co do dwóch rzeczy: słuchamy naszych klientów i upewniamy się, że nasz rurociąg produktowy jest tym, czym i gdzie powinien być. Naszym pierwszym zadaniem na targach jest zademonstrowanie siły zespołów programistycznych Novomatic zarówno w eleganckim sprzęcie, prezentując nowe obudowy Diamond X, jak i w różnorodności nowych, popularnych motywów, które wprowadzamy. Wsłuchaliśmy się w dane wejściowe na każdym kroku, a ta silna relacja z naszymi klientami nadal przynosi efekty”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."