NOVOMATIC wycofuje się z udziału w ICE 2022

Po licznych odwołaniach przez głównych międzynarodowych wystawców oraz ze względu na trwającą trudną sytuację stworzoną przez COVID w Wielkiej Brytanii i całej Europie, Grupa NOVOMATIC AG jako największy wystawca targowy podjęła decyzję o wycofaniu się z planowanego udziału w ICE 2022.

Zarząd NOVOMATIC nie podjął tej decyzji pochopnie. Po niepewności z ostatnich tygodni oraz po szczegółowej analizie i ocenie ryzyka podjęto decyzję o wycofaniu się z ICE 2022 z różnych powodów.

Mnogość negatywnych aspektów – w tym pandemia, wyzwania logistyczne i wreszcie niekorzystna i nieunikniona alternatywna data – doprowadziły do ​​sytuacji, w której udział w spektaklu nie jest już opłacalny. Sytuacja pozostaje trudna do oceny ze względu na pandemię stwarzającą warunki, które nadal uniemożliwiają bezpieczne podróżowanie, a także bezpieczny pobyt i udział w tym pokazie gier – okoliczności, które ostatecznie doprowadziły do ​​kilku odwołań przez czołowych wystawców i uczestników targów.

NOVOMATIC traktuje zdrowie swoich pracowników, a także klientów i partnerów jako najwyższy priorytet i dlatego zdecydował się na ten niefortunny, ale wyważony i przemyślany krok.

ICE to kluczowe targi dla całej branży gier i NOVOMATIC ma nadzieję, że udana współpraca może być kontynuowana na korzystniejszych warunkach w 2023 roku.

O NOVOMATIC
Grupa NOVOMATIC AG jest jednym z największych międzynarodowych producentów i operatorów technologii gier i zatrudnia około 21 000 pracowników na całym świecie. Założona przez przedsiębiorcę profesora Johanna F. Grafa w 1980 roku, Grupa posiada lokalizacje w ponad 45 krajach i eksportuje zaawansowane technologicznie elektroniczne urządzenia i rozwiązania do gier do około 90 krajów. Grupa obsługuje około 214 000 terminali do gier i terminali do loterii wideo (VLT) w ramach ponad 1900 operacji związanych z grami, a także poprzez koncepcje wynajmu.
Poprzez liczne międzynarodowe spółki zależne, Grupa NOVOMATIC AG jest w pełni aktywna we wszystkich segmentach branży gier, oferując w ten sposób zdywersyfikowane portfolio produktów omnichannel swoim partnerom i klientom na całym świecie. Ta gama produktów obejmuje lądowe produkty i usługi w zakresie gier, systemy zarządzania i zarządzania gotówką, rozwiązania w zakresie gier online/mobilnych i społecznościowych, a także rozwiązania dotyczące zakładów sportowych wraz z szeregiem zaawansowanych produktów i usług pomocniczych. Dowiedz się więcej na www.novomatic.com

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.