Novomatic zaprezentował swoje produkty na targach G2E Las Vegas

Gdy pokaz gier G2E Las Vegas dobiegł końca, NOVOMATIC spojrzał wstecz na wydarzenie, które określił jako „świadectwo postępu dokonanego na rynku amerykańskim”. Odwiedzający stoisko firmy odkryli produkty i rozwiązania premium dla wszystkich różnych segmentów rynku gier w USA i na świecie.

Zaprezentowano określone produkty US Class III i VLT/VGT, międzynarodowe automaty do gier i progresywne, ETG, kioski z zakładami sportowymi, systemy zarządzania, systemy promocyjne, rozwiązania do gier online i usługi pomocnicze.

Stoisko firmy zawierało treści „z różnorodnymi motywami i stylami, przyciągającym wzrok sprzętem i przekonującymi progresywnymi rozwiązaniami”. Na środku stoiska znajdowały się dwie nowe wersje obudowy, DIAMOND X 1.55J i DIAMOND X 2.32, wystawione z tytułami THUNDER CASH X Linked Progressive z nowej serii Candelas De Los Muertos, Señorita Suerte i Señor Muerte, a także szeroka gama innych progresywnych hitów.

Wśród nich są THUNDERCASH Link z nowymi tytułami, MONEY PARTY Link z nowymi dodatkami również dla segmentu wysokich nominałów oraz ULTRA BOOST LINK dla USA, a także za granicą gama międzynarodowych miksów progresywnych ze szczególnym uwzględnieniem rynków Ameryki Łacińskiej .
Zakłady sportowe były skupione w wydzielonej części stoiska i z wiodącymi kioskami na wystawie: wersja stołowa NOVOMATIC ActionBook Compact i wersja wieloekranowa NOVOMATIC ActionBok plus „dostarczają idealne rozwiązania sprzętowe kiosku dla wszystkich rodzajów przestrzeni i pozycjonowania wymagania”, – jak opisała swoje produkty ta firma.

„Oba stale zwiększają swoją obecność na rynkach amerykańskich, ponieważ coraz więcej stanów legalizuje zakłady sportowe, a operatorzy kasyn starają się poszerzyć swoją ofertę” – wyjaśnił NOVOMATIC.

NOVOMATIC pokazał swoje produkty zorientowane na rynek, takie jak te dostosowane do Illinois, Pensylwanii i Wirginii Zachodniej, a także Gruzji i Portoryko, z różnymi miksami gier prezentowanymi w szafkach i skalowalnych systemach zarządzania.

Oferta gier online Greentube, działu gier cyfrowych i rozrywki NOVOMATIC, uzupełniła ofertę naziemną o rosnącą gamę treści online obejmujących zarówno klasyki NOVOMATIC, jak i własne marki i rozwiązania.

Rick Meitzler, prezes i dyrektor generalny NOVOMATIC Americas, powiedział:

„Tegoroczny G2E był jednym z tych pokazów, w których nie można się doczekać, aby pochwalić się wiadomościami. W ciągu ostatnich miesięcy odnotowaliśmy silny wzrost we wszystkich branżach, a ponieważ chcieliśmy nadal zwiększać wydajność naszych produktów w każdej kategorii produktów, wysłuchaliśmy informacji na każdym kroku”.

Na podstawie yogonet.com

O Autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.