Ostatnia aktualizacja: 11 stycznia 2024
Gdy pokaz gier G2E Las Vegas dobiegł końca, NOVOMATIC spojrzał wstecz na wydarzenie, które określił jako „świadectwo postępu dokonanego na rynku amerykańskim”. Odwiedzający stoisko firmy odkryli produkty i rozwiązania premium dla wszystkich różnych segmentów rynku gier w USA i na świecie.
Zaprezentowano określone produkty US Class III i VLT/VGT, międzynarodowe automaty do gier i progresywne, ETG, kioski z zakładami sportowymi, systemy zarządzania, systemy promocyjne, rozwiązania do gier online i usługi pomocnicze.
Stoisko firmy zawierało treści „z różnorodnymi motywami i stylami, przyciągającym wzrok sprzętem i przekonującymi progresywnymi rozwiązaniami”. Na środku stoiska znajdowały się dwie nowe wersje obudowy, DIAMOND X 1.55J i DIAMOND X 2.32, wystawione z tytułami THUNDER CASH X Linked Progressive z nowej serii Candelas De Los Muertos, Señorita Suerte i Señor Muerte, a także szeroka gama innych progresywnych hitów.
Wśród nich są THUNDERCASH Link z nowymi tytułami, MONEY PARTY Link z nowymi dodatkami również dla segmentu wysokich nominałów oraz ULTRA BOOST LINK dla USA, a także za granicą gama międzynarodowych miksów progresywnych ze szczególnym uwzględnieniem rynków Ameryki Łacińskiej .
Zakłady sportowe były skupione w wydzielonej części stoiska i z wiodącymi kioskami na wystawie: wersja stołowa NOVOMATIC ActionBook Compact i wersja wieloekranowa NOVOMATIC ActionBok plus „dostarczają idealne rozwiązania sprzętowe kiosku dla wszystkich rodzajów przestrzeni i pozycjonowania wymagania”, – jak opisała swoje produkty ta firma.
„Oba stale zwiększają swoją obecność na rynkach amerykańskich, ponieważ coraz więcej stanów legalizuje zakłady sportowe, a operatorzy kasyn starają się poszerzyć swoją ofertę” – wyjaśnił NOVOMATIC.
NOVOMATIC pokazał swoje produkty zorientowane na rynek, takie jak te dostosowane do Illinois, Pensylwanii i Wirginii Zachodniej, a także Gruzji i Portoryko, z różnymi miksami gier prezentowanymi w szafkach i skalowalnych systemach zarządzania.
Oferta gier online Greentube, działu gier cyfrowych i rozrywki NOVOMATIC, uzupełniła ofertę naziemną o rosnącą gamę treści online obejmujących zarówno klasyki NOVOMATIC, jak i własne marki i rozwiązania.
Rick Meitzler, prezes i dyrektor generalny NOVOMATIC Americas, powiedział:
„Tegoroczny G2E był jednym z tych pokazów, w których nie można się doczekać, aby pochwalić się wiadomościami. W ciągu ostatnich miesięcy odnotowaliśmy silny wzrost we wszystkich branżach, a ponieważ chcieliśmy nadal zwiększać wydajność naszych produktów w każdej kategorii produktów, wysłuchaliśmy informacji na każdym kroku”.
Na podstawie yogonet.com
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."