Ostatnia aktualizacja: 28 kwietnia 2024
FIFA ma pierwszego sponsora hazardowego Mistrzostw Świata Kobiet. Ogłoszono zawarcie umowy z nowozelandzką państwową monopolistyczną agencją bukmacherską TAB
FIFA poinformowała, że TAB będzie promowana na czterech nowozelandzkich stadionach podczas turnieju, który odbędzie się w dniach 20 lipca – 20 sierpnia i którego współgospodarzem będzie Australia. Wartość sponsoringu nie została ujawniona.
Umowa jest następstwem sponsoringu hazardowego FIFA na Mistrzostwach Świata mężczyzn 2022 w Katarze, w celu promowania marki Betano w Europie.
Nowozelandzka agencja bukmacherska zwraca prowizję sportom, na które przyjmuje zakłady, i w zeszłym roku zapłaciła 2,4 miliona NZ$ (1,48 miliona USD) krajowej federacji piłki nożnej.
Organizacje piłkarskie coraz częściej zawierają umowy z sektorem hazardowym, nawet jeśli ich własne zasady zabraniają zawodnikom, sędziom i urzędnikom obstawiania meczów lub posiadania interesów finansowych w operatorach branży bukmacherskiej.
UEFA podpisała z operatorem bukmacherskim bwin trzyletnią umowę w 2021 roku na Ligę Europy i Ligę Konferencji Europy. Angielska Premier League zgodziła się zmniejszyć widoczność sponsorów zakładów bukmacherskich na koszulkach drużyn, ale nie przez kolejne trzy sezony.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."