Nowy sponsor hazardowy FIFA MŚ Kobiet 2023!

Branżowy marketing Bukmacherzy
Katarzyna Meryk 26/06/2023

Ostatnia aktualizacja: 28 kwietnia 2024

FIFA ma pierwszego sponsora hazardowego Mistrzostw Świata Kobiet. Ogłoszono zawarcie umowy z nowozelandzką państwową monopolistyczną agencją bukmacherską TAB

FIFA poinformowała, że TAB będzie promowana na czterech nowozelandzkich stadionach podczas turnieju, który odbędzie się w dniach 20 lipca – 20 sierpnia i którego współgospodarzem będzie Australia. Wartość sponsoringu nie została ujawniona.

Umowa jest następstwem sponsoringu hazardowego FIFA na Mistrzostwach Świata mężczyzn 2022 w Katarze, w celu promowania marki Betano w Europie.

Nowozelandzka agencja bukmacherska zwraca prowizję sportom, na które przyjmuje zakłady, i w zeszłym roku zapłaciła 2,4 miliona NZ$ (1,48 miliona USD) krajowej federacji piłki nożnej.

Organizacje piłkarskie coraz częściej zawierają umowy z sektorem hazardowym, nawet jeśli ich własne zasady zabraniają zawodnikom, sędziom i urzędnikom obstawiania meczów lub posiadania interesów finansowych w operatorach branży bukmacherskiej.

UEFA podpisała z operatorem bukmacherskim bwin trzyletnią umowę w 2021 roku na Ligę Europy i Ligę Konferencji Europy. Angielska Premier League zgodziła się zmniejszyć widoczność sponsorów zakładów bukmacherskich na koszulkach drużyn, ale nie przez kolejne trzy sezony.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL