Ostatnia aktualizacja: 18 lutego 2022
Zespół HIPTHER AGENCY z radością ogłasza, że rozpoczęły się rejestracje na tegoroczny PRAGUE GAMING SUMMIT. Coroczny szczyt ma powrócić do formatu osobistego 21 czerwca 2022 r. i odbędzie się w tradycyjnej bazie, Vienna House Andel’s Prague.
Od 2022 r. powrót osobistego spotkania w stylu butikowym przyniesie również nowy format, który pozwoli na większą interakcję między uczestniczącymi delegatami. Dodatkowo zespół pozwala również pięciu dostawcom na wystawienie i prezentację swoich usług. Więcej szczegółów znajdziesz pod tym linkiem.
„Prague Gaming Summit to jedna z najdłużej trwających konferencji w portfolio naszego wydarzenia. Uruchomiony w 2017 roku od pierwszej edycji wywarł ogromny wpływ na branżę. Coroczne spotkanie to idealna okazja, aby nadrobić zaległości w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) w pierwszej połowie roku. Oprócz wnikliwych rozmów i dyskusji przy okrągłym stole, platforma zapewnia również wyjątkową okazję do nawiązania kontaktów z lokalnymi interesariuszami z branży”
– powiedział Zoltán Tűndik, współzałożyciel i szef działu biznesowego w agencji Hipther.
Wśród już potwierdzonych prelegentów znaleźli się: Jan Urbanec – CEO w Endorphinie; Ondrej Lapides – CEO w Tom Horn Gaming; Morten Ronde – CEO w Danish Online Gambling Association i Partner Zarządzający w Nordic Gambling; Jan Řehola – Dyrektor w IFGR i Partner w PS Legal; Dan Iliovici – Wiceprezes Rombet; Jakub Kolomicenko – Senior Compliance Officer w Kaizen Gaming.
O wiele więcej mówców ma zostać ogłoszonych, gdy program zostanie ujawniony w połowie marca. Wśród potwierdzonych już sponsorów wydarzenia można znaleźć Tom Horn Gaming i Nordic Gambling.
HIPTHERS przygotowali 4 rodzaje przepustek delegatów, które dostosują się do potrzeb gościa. Możesz sprawdzić rodzaje przepustek i zarejestrować się pod następującym linkiem: https://hipther.com/events/regprague2022/
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."