Ostatnia aktualizacja: 3 lutego 2022
Dostawca gier hazardowych Playtech i The Jockey Club uzgodnili nowe pięcioletnie partnerstwo; pośredniczyły w nim firmy Creation iGaming i Metrostar.
Zgodnie z warunkami umowy firma Playtech opracuje szereg treści obejmujących różne produkty w oparciu o słynne wyścigi i tory wyścigowe The Jockey Club.
Ponadto Playtech będzie miał prawa do tworzenia treści w ramach swoich produktów, w tym kasyna, kasyna na żywo, pokera, sportów wirtualnych i bingo. Pierwsza z nich zostanie uruchomiona przed Cheltenham Festival jeszcze w tym roku i będzie zawierać grę kasynową RNG, która ostatecznie zostanie włączona do pakietu Sporting Legends firmy Playtech.
Playtech ma doświadczenie we współpracy z operatorami branżowymi i dostawcami, a wcześniej prowadził działania mające na celu opracowanie pierwszego w branży kodeksu postępowania dotyczącego bezpieczniejszego projektowania gier.
Następnie Playtech Protect wykorzystał badania, dane i sztuczną inteligencję do opracowywania produktów do identyfikacji zagrożonych klientów i dostarczania interwencji, aby zapewnić swoim klientom bezpieczniejszy hazard. Jednak Playtech nie wstydził się w przeszłości popaść w problemy z hazardem, otrzymując grzywny od Komisji ds. Hazardu. Każdy popełnia błędy.
James Frendo, dyrektor ds. kasyn w Playtech, powiedział:
„W Playtech dokładamy wszelkich starań, aby tworzyć najbardziej angażujące treści markowe. Dzięki współpracy z kultową instytucją sportową, taką jak The Jockey Club, jesteśmy w stanie stworzyć pełną gamę wyjątkowych i ekscytujących treści obejmujących różne produkty. Współpraca z uznanymi na całym świecie markami jest kluczowym filarem naszej strategii treści markowych, ponieważ staramy się zapewnić naszym klientom wyjątkowe i wciągające wrażenia z odpowiedzialnego hazardu”.
Założony w 1750 roku The Jockey Club jest największą komercyjną grupą w drugim co do wielkości sporcie widowiskowym w Wielkiej Brytanii. Prowadzi 15 torów wyścigowych w całym kraju, a także The National Stud, Jockey Club Live, Jockey Club Services i jego organizację charytatywną Racing Welfare.
Charlie Boss, Chief Commercial Officer w The Jockey Club, skomentował:
„Cieszymy się, że możemy współpracować z Playtech, którego oprogramowanie i wiedza fachowa po raz pierwszy pomogą przełożyć sukces naszych historycznych marek na rynek iGamingu. Playtech podziela również nasze wartości dotyczące umieszczania bezpieczniejszego hazardu w centrum swoich produktów”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."