Pierwsza kampania telewizyjna polskiego bukmachera
Ostatnia aktualizacja: 14 maja 2014
STS jest pierwszą polską firmą bukmacherską, która zdecydowała się na kampanię telewizyjną. Jej spot formalnie nie jest reklamą. W spocie STS wystąpił były reprezentant Polski i legenda poznańskiego Lecha – piłkarz Piotr Reiss.
30-sekundowy film zawiera wypowiedź byłego piłkarza, fragmenty boiskowych akcji oraz pokazuje atmosferę na trybunach. Premiera spotu odbyła się 10 maja na telebimach Inea Stadionu w przerwie meczu Lech Poznań – Górnik Zabrze.
Kampania w telewizji i Internecie będzie trwać do rozpoczęcia Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Brazylii. Spot będzie emitowany w TVP, na kanałach grupy TVN Media oraz Polsat Media. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będą działania internetowe obejmujące największe portale. Spot będzie można obejrzeć m.in. na interaktywnych platformach rozrywkowych oraz na kanałach z dostępem do VoD.
Czytaj całość na: press.pl