Ostatnia aktualizacja: 18 maja 2023
Platforma turniejów e-sportowych FACEIT nawiązała współpracę z europejską organizacją e-sportową 9INE.
Partnerstwo ma na celu dalsze wspieranie fanów 9INE, zwłaszcza społeczności w Polsce. W związku z tym 9INE zyska moderowaną przestrzeń na FACEIT dla swojej bazy fanów. Co więcej, 9INE będzie mogło m.in. organizować turnieje na platformie i sprzedawać towary za pośrednictwem sklepu FACEIT.
9INE to szwedzka organizacja e-sportowa, która jest najbardziej znana ze swojego polskiego składu w CS:GO. Organizacja odniosła sukces w 2023 roku, kwalifikując się do BLAST.tv Paris Major, zajmując pierwsze miejsce w europejskim RMR B, a także drugie miejsce w ESL Challenger League.
Nowa moderowana przestrzeń dla fanów
Platforma FACEIT stworzy moderowaną przestrzeń dla fanów o nazwie 9INE Clan, która pomoże polskojęzycznym graczom łatwiej znaleźć mecze i kolegów z drużyny. Ponadto, sama organizacja będzie mogła organizować turnieje na platformie FACEIT, dając graczom możliwość zdobywania punktów, gotówki i gadżetów 9INE w niestandardowych pucharach.
Partnerstwo umożliwia 9INE i FACEIT także tworzenie niestandardowych portali twórców, sponsorowanych konkursów, kanałów społecznościowych i postów. 9INE będzie również w stanie sprzedawać towary za pośrednictwem sklepu FACEIT z punktami FACEIT. Wszystko to razem bardzo ułatwia 9INE wspieranie polskich graczy, jednocześnie zwiększając swoją obecność w regionie.
FACEIT, spółka zależna ESL FACEit Group, wydaje się dążyć do większej współpracy z organizacjami e-sportowymi, z partnerstwem 9INE mniej niż tydzień po tym, jak platforma połączyła siły z Astralis.
Fredrik Belstad, dyrektor generalny 9INE, skomentował to partnerstwo:
„Jesteśmy organizacją e-sportową, która ma znaczenie w Polsce i jesteśmy podekscytowani współpracą z FACEIT. Nasze sukcesy w branży e-sportowej mówią same za siebie i jesteśmy przekonani, że współpraca z FACEIT przyniesie zupełnie nowy poziom korzyści dla obu stron. Chętnie zbadamy tę możliwość i zobaczymy, jak możemy ją wspólnie wykorzystać”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."