Ostatnia aktualizacja: 10 listopada 2023
Radosław Majdan, znany były bramkarz reprezentacji Polski i klubów takich jak Wisła Kraków, Pogoń Szczecin, czy Polonia Warszawa, został nowym ambasadorem bukmachera GO+bet.
W ramach tej współpracy, Majdan będzie reprezentował GO+bet w różnych działaniach reklamowych, zarówno w Internecie (w tym media społecznościowe, GDA, strona internetowa GO+bet), jak i w mediach tradycyjnych, takich jak radio i telewizja. Będzie również wspierał markę podczas wydarzeń offline, w tym spotkań w punktach stacjonarnych firmy oraz na ważnych meczach Wisły Kraków.
Umowa ambasadorska z Radosławem Majdanem została podpisana do końca lipca 2024 roku, z opcją jej przedłużenia.
Dodatkowo, GO+bet zostało wyłącznym sponsorem branżowym programu „Przegląd Ligowy”, emitowanego w piątki na platformie Onet.pl / Przegląd Sportowy, gdzie Majdan jest jednym z prowadzących.
Kampania „Perfekcyjny Pan Bramkarz”
Pierwsza faza kampanii reklamowej pod hasłem „Perfekcyjny Pan Bramkarz” rozpocznie się 10 listopada. Kampania ta odbiega od typowych ofert bukmacherskich, które skupiają się na nagradzaniu za strzelone gole. W ramach tej akcji, GO+bet będzie nagradzać za doskonałe wyniki bramkarzy w Ekstraklasie, szczególnie za zachowanie czystego konta. Uczestnicy, którzy na swoich kuponach umieszczą mecz z Ekstraklasy, w którym przynajmniej jedna drużyna nie straci gola, otrzymają nagrody w postaci darmowych zakładów (FreeBet).
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."