Radosław Majdan ambasadorem GO+Bet

Branżowy marketing
Wiktor Czerwiński 10/11/2023

Ostatnia aktualizacja: 10 listopada 2023

Radosław Majdan, znany były bramkarz reprezentacji Polski i klubów takich jak Wisła Kraków, Pogoń Szczecin, czy Polonia Warszawa, został nowym ambasadorem bukmachera GO+bet.

W ramach tej współpracy, Majdan będzie reprezentował GO+bet w różnych działaniach reklamowych, zarówno w Internecie (w tym media społecznościowe, GDA, strona internetowa GO+bet), jak i w mediach tradycyjnych, takich jak radio i telewizja. Będzie również wspierał markę podczas wydarzeń offline, w tym spotkań w punktach stacjonarnych firmy oraz na ważnych meczach Wisły Kraków.

Umowa ambasadorska z Radosławem Majdanem została podpisana do końca lipca 2024 roku, z opcją jej przedłużenia.

Dodatkowo, GO+bet zostało wyłącznym sponsorem branżowym programu „Przegląd Ligowy”, emitowanego w piątki na platformie Onet.pl / Przegląd Sportowy, gdzie Majdan jest jednym z prowadzących.

Kampania „Perfekcyjny Pan Bramkarz”

Pierwsza faza kampanii reklamowej pod hasłem „Perfekcyjny Pan Bramkarz” rozpocznie się 10 listopada. Kampania ta odbiega od typowych ofert bukmacherskich, które skupiają się na nagradzaniu za strzelone gole. W ramach tej akcji, GO+bet będzie nagradzać za doskonałe wyniki bramkarzy w Ekstraklasie, szczególnie za zachowanie czystego konta. Uczestnicy, którzy na swoich kuponach umieszczą mecz z Ekstraklasy, w którym przynajmniej jedna drużyna nie straci gola, otrzymają nagrody w postaci darmowych zakładów (FreeBet).

 

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL