Real time branding po raz pierwszy na polskim stadionie

Branżowy marketing
Wiktor Czerwiński 29/11/2023

Ostatnia aktualizacja: 29 listopada 2023

„Bartek Mrozek TOP” – taki komunikat wyświetlił się na centralnym ekranie LED na stadionie przy Bułgarskiej podczas meczu Lecha z Widzewem kilka sekund po wybronionym przez bramkarza gospodarzy rzucie karnym. O co chodzi? To nowe narzędzie marketingowe sponsora głównego zespołu z Poznania.

Firma bukmacherska Superbet jako pierwsza w Polsce wprowadziła do swoich działań brandingowych takie rozwiązanie, które swój debiut miało właśnie podczas niedzielnego meczu ekstraklasy.

Real Time Marketing w naszym wykonaniu od teraz jest jeszcze szerszy. To zupełnie inny sposób komunikacji z kibicami od klasycznej ekspozycji na bandach LED. Tam przekaz musi być przygotowany na długo przed meczem, na naszym superekranie jesteśmy w stanie wymyślić i zmienić komunikat w dowolnym momencie w mniej niż minutę. To otwiera zupełnie nowe możliwości tworzenia viralowych haseł i przede wszystkim kontaktu z fanami niemal na żywo. powiedziała dyrektorka marketingu Superbet Katarzyna Gawlik.

Kibice Lecha Poznań szybko zauważyli nowość na stadionie. W mediach społecznościowych pojawiły się zrzuty ekranu z transmisji meczu, na których wyraźnie widoczne były hasła firmy Superbet, bezpośrednio nawiązujące do bieżących wydarzeń meczowych.

Najpopularniejszym był ten chwalący grę Bartka Mrozka chwilę po tym, jak uchronił Lecha przed stratą bramki z rzutu karnego. Narzędzie pozwala zwrócić uwagę na partnerstwo Lecha i Superbetu zarówno telewidzów (ekran znajduje się w centralnym punkcie kamery w transmisji), jak również fanów zgromadzonych na stadionie oraz śledzących media społecznościowe.

Na pewno będzie miał wszechstronne zastosowanie. Możemy tam nie tylko na bieżąco odnosić się do boiskowych wydarzeń, ale również w kreatywny sposób przypominać o naszych wspólnych akcjach z Kolejorzem. W naszej współpracy jest o czym mówić, a sztandarowym tego przykładem jest akcja #RAZEM, w ramach której każdy kibic Lecha zakładający u nas konto i grający w Superbet przekłada się na wymierną pomoc finansową dla akademii – przypomina Katarzyna Gawlik.

Rekordowa współpraca Superbet z Lechem Poznań

Współpraca Superbet z Lechem rozpoczęła się z początkiem lipca bieżącego roku i jest rekordowa jeśli chodzi o sponsoring polskich klubów piłkarskich przez bukmacherów. Umowa będzie obowiązywała przynajmniej do 2026 roku. Fundamentem wspólnych działań są szeroko zakrojone działania CSR jak również tworzenie dodatkowej wartości dla wszystkich fanów Lecha i polskiego futbolu.

Wspólnie przekraczamy granice, budujemy nową rzeczywistość jakościowego sponsoringu sportowego w Polsce ramię w ramię z Kolejorzem. Jesteśmy bardzo dumni z tej współpracy – kończy dyrektorka marketingu Superbet.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL