Ostatnia aktualizacja: 4 stycznia 2023
Nadeszła przyszłość wydarzeń. SiGMA Europe ma przyjemność ogłosić, po raz pierwszy, innowacyjny nowy wirtualny szczyt, który odbędzie się 24 i 25 listopada 2020 r., który odwiedzisz siedząc wygodnie przed własnym ekranem.
Wkrótce po sukcesie SiGMA Asia i SiGMA Americas Digital Summits organizator takich wydarzeń SiGMA, jeszcze bardziej chce podnieść Twoje wrażenia z wydarzeń online w postaci pełni interaktywnej, najnowocześniejszej wirtualnej przestrzeni eventowej, w tym zupełnie nowej najnowocześniej powierzchni wystawowej. Wszystkie funkcje spotkań targowych – energia i szum pokazu fizycznego – nie jest tutaj specjalnie wymagane!
Szczyt obejmie wszystko, co musisz wiedzieć o aktualnej sferze gier i technologii w Europie. W czasie, który przynosi bezprecedensowe zmiany, których nigdy nie widziano w tym sektorze, jest to okazja, aby zapoznać się z najnowszymi osiągnięciami w branży, która rozwija się z prędkością światła. Po przeprowadzeniu szeroko zakrojonych badań połączono marki SiGMA i AIBC, aby zapewnić Ci kompleksowe miejsce docelowe, zagłębiające się w: aktualizacje przepisów i ich wpływ na Twoje działanie, nową rzeczywistość przynależności i marketing oraz tak bardzo zmieniające się oblicza zakładów sportowych i płatności, a także najświeższe info z pojawiającej się technologii i nie tylko.
Bądź jednym z pierwszych, którzy wkroczą w przyszłość konferencji na żywo i odkryj tętniące życiem wirtualne Expo Floor, gdzie 150 znanych wystawców ożywi swoje towary, innowacyjną cyfrową salę konferencyjną, w której można uzyskać dostęp do informacyjnego programu 100 prelegentów, tętniący życiem salon Networking Lounge, w którym można debatować i łączyć się z 5000 innymi uczestnikami – a na koniec zabawą, próbując swoich sił w największych grach roku w interaktywnym Entertainment Lounge.
Prześlij opinię.
Zapraszamy do wzięcia udziału w tym wirtualnym świecie, każdy uczestnik jest mile widziany. Rejestracji na to wydarzenie można dokonać TUTAJ
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."