Ostatnia aktualizacja: 9 listopada 2023
SIS (Sports Information Services) po raz kolejny zasponsoruje Gran Premio Nacional na torze wyścigowym Hipódromo Argentino de Palermo w Buenos Aires.
Historyczne Derby Argentyny, które odbywają się 11 listopada, są jednymi z najstarszych i najbardziej prestiżowych w kalendarzu wyścigów w Argentynie.
Jak podaje SBC News umowa przewiduje, że dostawca będzie dalej rozwijał swoją wieloletnią współpracę na torze wyścigowym w Palermo, gdzie jest wyłącznym światowym dystrybutorem zdjęć i danych.
Przez cały rok na torze odbywa się mnóstwo wyścigów Grupy 1, w tym inne ważne wydarzenia, takie jak Gran Premio República, Gran Premio Polla de Potrillos y Potrancas i Gran Premio Selección.
Sponsoring ma także na celu podkreślenie zdecydowanego zaangażowania SIS we wspieranie wyścigów w regionie Ameryki Łacińskiej.
Wszystkie te wyścigi są dostępne za pośrednictwem usług zakładów na żywo SIS 24/7, kompleksowego rozwiązania oferującego całodobowe wydarzenia związane z zakładami, w tym obrazy przesyłane strumieniowo na żywo, dane, grafikę ekranową z wyzwalaczami zakładów oraz szeroką gamę rynków i cen.
Michele Fischer, wiceprezes SIS Content Services, skomentowała:
„Gran Premio Nacional to jedno z najważniejszych wydarzeń roku w kalendarzu wyścigów w Argentynie i po raz kolejny nie możemy się doczekać, aby sponsorować wyścig. Umowa jeszcze bardziej wzmacnia nasze relacje z torem wyścigowym Hipódromo Argentino de Palermo, w regionie, który ma ogromne znaczenie zarówno dla SIS, jak i całej branży wyścigowej”.
„Jesteśmy zachwyceni możliwością kontynuowania sukcesu zeszłorocznego Nacional i dalszego zacieśniania naszej współpracy z SIS” Wyścig jest zawsze ciekawą perspektywą i obiecuje przyciągnąć widzów nie tylko do Buenos Aires, ale na całym świecie, gdy rozpocznie się akcja” – dodał Hernan Fucile, dyrektor ds. operacji Simulcasting w Hipódromo Argentino de Palermo.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."