Ostatnia aktualizacja: 8 stycznia 2023
Przełomowa integracja następuje, gdy operator nadal dodaje zlokalizowane treści do swojej listy popularnych marek kasyn online
SkillOnNet, wielokrotnie nagradzany operator i platforma kasyn online z jednymi z największych marek na rynku, rozszerzył i tak już udane partnerstwo z Playtech, udostępniając po raz pierwszy treści pierwszego poziomu swoim graczom w Hiszpanii.
Playtech niedawno udostępnił pełen pakiet treści kasyn online swoim partnerom operatorskim, których celem jest szybko rozwijająca się jurysdykcja, a SkillOnNet jest jednym z pierwszych, który udostępnił swoje portfolio automatów do gier dla graczy swojej flagowej hiszpańskojęzycznej marki PlayUZU.
Oznacza to, że gracze PlayUZU będą teraz mogli uzyskać dostęp do czołowych tytułów, takich jak Fireblaze Suite, Cash Collect Suite, Quantum Ruleta, Buffalo Blitz Live Show i nie tylko.
Wprowadzenie treści Playtech w Hiszpanii stanowi część szerszych wysiłków SkillOnNet mających na celu zlokalizowanie sieci marek kasyn online, w tym PlayOJO, Genting Casino, Spin Genie, Metal Casino i BacanaPlay, na konkretnych rynkach, na których są one dostępne dla graczy .
Dzięki takiemu podejściu firma uzyskała znaczący udział w rynku w wielu jurysdykcjach Europy i Ameryki Łacińskiej. W tym ostatnim, dzięki markom PlayUZU i BacanaPlay, na rynkach takich jak Meksyk, Peru i Chile, wywiera znaczący nacisk.
Jani Kontturi, szef działu gier w Playtecht, powiedział:
„To przełomowy moment dla SkillOnNet i naszej marki PlayUZU. Playtech jest jednym z najbardziej rozchwytywanych dostawców automatów na świecie, a nasi gracze w Hiszpanii czekali na dostęp do jego zawartości. Gracze PlayUZU mogą teraz cieszyć się emocjami i emocjami związanymi z grami, które teraz mamy do zaoferowania. To wdrożenie pokazuje nasze zaangażowanie w lokalizację i spełnianie różnych preferencji graczy na różnych rynkach, na które kierujemy reklamy. Dzięki temu podejściu zdobyliśmy znaczny udział w rynku i spodziewamy się umocnienia naszej pozycji w Hiszpanii po dodaniu Playtech do naszego portfolio.”
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."