Ostatnia aktualizacja: 4 stycznia 2023
Agregator treści Slotegrator podpisał umowę z Greentube, oddziałem Novomatic Interactive, ponieważ dostawca stara się jeszcze bardziej rozszerzyć swój zasięg na Europę Wschodnią.
Nowe partnerstwo oznacza, że internetowe i mobilne wersje kultowych tytułów Greentube, takich jak Sizzling Hot, Book of Ra, Lucky Lady’s Charm i Lord of the Ocean, są teraz dostępne jako część szybko rozwijającego się portfolio kasyn Slotegrator.
Slotegrator wykorzysta swoje rozwiązanie APIgrator, aby szybko i bezproblemowo zintegrować obszerny katalog Greentube z platformami operatorów. Slotegrator, który ma znaczący zasięg na rynkach Europy Wschodniej, jest uznanym dostawcą oprogramowania i agregatorem dla kasyn online i bukmacherów.
Dzięki silnej obecności w Europie Wschodniej Greentube odniesie korzyści z poszerzenia bazy klientów w regionie, który stanowi podstawową część jej strategii rozwoju, podczas gdy obie firmy są zaangażowane w odpowiedzialny hazard.
Umowa jest następstwem niedawnego wejścia Greentube do Polski, a następne w programie są Niemcy i Holandia, ponieważ oba rynki wkrótce rozpoczną lokalne licencje. Rozwój firmy Greentube będzie wspierany przez uruchomienie nowej platformy RGS jeszcze w tym roku.
Greentube podziela zaangażowanie Slotegrator w odpowiedzialną grę, a agregator treści wykracza poza regulacje obowiązujące w wielu jurysdykcjach, w których licencjonowane są jej gry.
Vadim Potapenko, szef sprzedaży w Slotegrator, powiedział:
„W Slotegrator cieszymy się, że Greentube jest na pokładzie i nie możemy się doczekać, aby udostępnić ich gry naszym klientom, którzy są zainteresowani wysokiej jakości i bezpieczną rozrywką produkty ”.
Michael Bauer, CFO / CGO w Greentube, powiedział:
„Region Europy Wschodniej jest ważny dla Greentube, ponieważ dążymy do poszerzenia naszego zasięgu na rynkach regulowanych. Slotegrator to agregator treści z bogatym doświadczeniem w dostarczaniu operatorom treści wysokiej jakości poprzez bezproblemową integrację. Współpraca z tak szanowaną firmą pozwala nam prezentować nasze gry szerszemu gronu odbiorców”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."