Ostatnia aktualizacja: 3 kwietnia 2022
Platforma bukmacherska, dostępna za pośrednictwem jednego interfejsu API, będzie oferować zawody, rynki i wydarzenia, zapewniając jednocześnie dostęp do oficjalnych danych z najważniejszych wydarzeń, takich jak EPL, ATP Tour, NBA i NFL.
Dzięki szablonowemu interfejsowi użytkownika klienci otrzymają ukierunkowaną zawartość, która spełni ich lokalne potrzeby. Zostanie to osiągnięte dzięki zawartości opartej na CMS i usługom tłumaczeniowym w różnych językach.
Ten zakład sportowy jest piątym pionem oferowanym przez Pragmatic Play, po automatach, kasynie na żywo, bingo i sportach wirtualnych; jego celem jest bycie postrzeganym jako wiodący punkt kompleksowej obsługi dla wszystkich operatorów iGaming.
Jest to dość późne wejście do pionu bukmacherskiego i ciekawie będzie zobaczyć, jak dobrze firma radzi sobie w tej pionie, biorąc pod uwagę jej wcześniejszą specjalizację w kasynach online.
Yossi Barzely, dyrektor ds. rozwoju biznesu Pragmatic Play, powiedział:
„Premiera naszych zakładów sportowych to niezwykle dumny moment dla Pragmatic Play. Jeśli wierzymy, że możemy wyróżnić się na rynku, nie wstydzimy się dodawania nowych branż do naszej oferty, a wchodząc w przestrzeń zakładów sportowych, jesteśmy teraz w stanie zaoferować kompletne rozwiązanie dla jednej firmy dla operatorów, którzy chcą się umocnić lub nowe szczyty.”
Gareth Crook, wiceprezes Pragmatic Play w Sportsbook, dodał:
„Nasz zespół pracował niestrudzenie przez wiele miesięcy, aby stworzyć produkt, który naszym zdaniem podkreśla nasz cel, jakim jest bycie wiodącym dostawcą treści w naszym sektorze. Dodanie naszego produktu bukmacherskiego jest kolejnym krokiem w naszej misji i zamierzamy dodać produkt wysokiej jakości i godny zaufania. Mamy doświadczony i zorientowany na rynek zespół, który napędza nas do przodu i już wyraziliśmy znaczne zainteresowanie naszymi zakładami sportowymi z wielu rynków. Nie możemy się doczekać, aby zapewnić graczom na całym świecie wspaniałe wrażenia z zakładów!”
W lutym Pragmatic Play podwoił swoją ofertę kasyn na żywo, ulepszając swoje gry w Baccarat i Speed Baccarat. Ponadto firma uzgodniła nowe partnerstwo z BPlay w celu rozszerzenia swojej obecności w Buenos Aires i na rynku argentyńskim.
Ale to właśnie ten ruch w zakładach sportowych bez wątpienia wzbudzi największe zainteresowanie dostawcy. Czy Pragmatic Play z powodzeniem wzmocni swoją ofertę, czy może to posunięcie nieco rozłoży dostawcę na wszystkie jego branże?
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."