Ostatnia aktualizacja: 11 września 2023
SportyBet i Real Madryt rozpoczynają nową kampanię reklamową „The thrill of betting”.
SportyBet – oficjalny partner Realu Madryt w Afryce – wypuścił reklamę przedstawiającą trzech czołowych zawodników Realu Madryt.
Oficjalny partner bukmacherski Realu Madryt w Afryce, SportyBet, wypuścił nową regionalną reklamę przedstawiającą trzech najlepszych zawodników klubu, aby jeszcze bardziej zwiększyć zaangażowanie społeczności lokalnych w zakłady bukmacherskie.
SportyBet plays with the Big Boys @fedeevalverde @edermilitao and @atchouameni! 🎬🤩
Thanks to @realmadrid whom we proudly represent in Africa 🌍🤍#GetSporty #BetSporty pic.twitter.com/BnbC2UFrBU
— SportyBet (@SportyBet) September 8, 2023
W nowej reklamie Federico Valverde i Aurélien Tchouaméni dołączają do kolegi z drużyny i globalnego ambasadora SportyBet Édera Militã.
Pod hasłem „Graj z mistrzami” niektóre funkcje aplikacji mobilnej SportyBet, na które zwraca uwagę reklama, obejmują dostęp do „pierwszorzędnego rozwiązania” streamingu.
Gdzie będzie można zobaczyć reklamę?
Reklama zostanie pokazana widzom w całej Afryce, a także będzie emitowana w telewizji SportyTV – bezpłatnej internetowej telewizji sportowej SportyBet, dostępnej w Nigerii i Ghanie.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."