Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2023
STS ogłosił dzisiaj podpisanie umowy z klubem Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. W ramach współpracy bukmacher stał się oficjalnym sponsorem klubu trzykrotnych zwycięzców Ligi Mistrzów.
Umowa będzie obowiązywać przez trzy najbliższe sezony. Logo pojawi się na froncie koszulek ligowych tegorocznych zdobywców Ligi Mistrzów w siatkówce mężczyzn oraz m.in. na bandach LED, ściankach sponsorskich oraz innych elementach ekspozycyjnych hali widowiskowo-sportowej Azoty. Współpraca obejmie także działania digital w mediach społecznościowych, na stronie www i newsletterach. Planujemy również również specjalne aktywacje skierowane do kibiców – zarówno online, jak i offline. W ramach umowy, firmie przysługuje tytuł Oficjalnego Sponsora drużyny Grupy Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle.
Gramy razem z mistrzami – ZAKSA to bowiem kolejny mistrzowski klub po Rakowie Częstochowa oraz hokeistach i piłkarkach GKS-u Katowice, z którym nawiązujemy współpracę w tym roku. To jest dla STS rzeczą naturalną, jako niekwestionowanego lidera rynku bukmacherskiego w Polsce. Co więcej, jako zaangażowany sponsor, który wielokrotnie w ramach współprac sponsorskich swoimi działaniami wychodzi poza ramy zawartych umów, planujemy także w Kędzierzynie wspólnie z klubem aktywować kontrakt z korzyścią dla kibiców.
Paweł Rabantek, chief marketing officer STS
Atrakcje dla graczy STS
Na rozpoczęcie sezonu siatkarskiej Plus Ligi oraz hitowe starcia w trakcie całego sezonu, zaplanowaliśmy promocje z bonusami oraz boosty kursowe na spotkania kędzierzynian. Już przed pierwszym meczem, STS przewiduje specjalną akcję promocyjną. Nowi klienci rejestrujący się z dedykowanym kodem, spełniając kilka prostych warunków, mogą otrzymać bonus w postaci 300 zł za wygraną drużyny wicemistrzów Polski. Dla obecnych klientów, legalny bukmacher przygotował ofertę z zakładem bez ryzyka oraz dedykowane kursy dla tego spotkania.
STS to kolejna duża, rozpoznawalna marka która dołącza do #ZAKSAfamily. Wierzę, że wypracujemy ciekawy model współpracy, który będzie satysfakcjonujący dla obu stron, tym bardziej, że łączymy się z firmą STS na trzy sezony. Dziękujemy za zaufanie i do zobaczenia w październiku na plusligowym parkiecie.
Piotr Szpaczek, prezes ZAKSA S.A.
źródło/zdjęcia: sts.pl
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."